miercuri, 27 octombrie 2010

"REAL" E CEL MAI "UMAN" HYPERMARKET DIN ROMANIA



Să scrii despre brandul “Real” nu e doar un lucru plăcut ci şi necesar. Plăcut pentru că poţi constata singur generozitatea sa, iar necesar pentru a-i conştientiza şi pe alţii cât de “uman” este hipermarketul “real”. Personal nu o spun doar pentru a “gâdila” orgoliul acestei mărci care este şi unul dintre sponsorii concursului “SuperBlog 2010”, unde am ajuns azi la etapa a XVII-a, ci pentru că, efectiv, e magazinul din Sibiu de unde mă aprovizionez în mod regulat - în zilele de salariu - produsele alimentare din gama TIP fiind preferatele familiei. Culmea, cel care m-a convins să devin fidel “Real-ului” a fost cumnatul meu din Constanţa, bucătar de meserie. Aflat temporar în zonă el mi-a tot vorbit despre ofertele magazinului după ce şi-a achiziţionat de aici un set de cuţite “profi”. Ca jurnalist, mai târziu nu doar că am imaginat ci chiar am efectuat un sondaj de opinie printre clienţii magazinului. Aceştia s-au arătat mai mult decât încântaţi de eforturile firmei de a creşte puterea de cumpărare a oamenilor cu venituri mici, printr-o politică de scădere sistematică a preţurilor la produsele de bază (300 la număr începând cu luna iunie), dar şi la alte sute şi chiar mii de articole, semnalizate la raft. Nu la fel de încântaţi au fost însă cumpărătorii de solicitudinea angajaţilor, care de multe ori, la Sibiu, afişează un aer obosit, chiar respingător. Aproape fără excepţie cei intervievaţi au apreciat eforturile firmei de a oferi produse de calitate la preţuri atractive, singurul neajuns semnalat fiind acela al epuizării produselor promoţionale şi al discontinuităţii în aprovizionare. Cei mai mulţi dintre nemulţumiţi de respectiva stare de lucruri sunt locuitori din comuna suburbană Şelimbăr, oameni cu stare, unde şomajul este practic…necunoscut. Ei vin în zilele de târg să se aprovizioneze “en-gros” de la Real, însă există un interval orar cuprins între 12-15 când multe dintre produsele alimentare semnalizate la raft ca având preţuri mici lipsesc cu desăvârşire. Pe mine personal mă bucură faptul că nu lipsesc biscuiţii şi fursecurile Quality după care se dau în vânt cei doi pici ai mei de 7 şi respectiv 10 ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu