sâmbătă, 30 octombrie 2010

ADAPTORUL DE DIMENSIUNEA UNEI MONEDE DE 5 BANI VA SCOATE DIN IMPAS



http://www.edimax.ro/en/produce_detail.php?pd_id=224&pl1_id=1&pl2_id=44
Ca jurnalist m-am confruntat nu o dată cu imposibilitatea de a transmite în redacţie, în timp util, informaţiile culese pe teren din cele mai inaccesibile locuri. Nu deţin un laptotp superperformant dar ăsta pe care îl am de vreo 5 ani nu m-a lăsat “baltă” de prea multe ori. Mi s-a întâmplat însă ca, din cauza unei zone moarte, fără semnal, să nu pot transmite la Sibiu şi Bucureşti, date despre ultima vizită a moştenitorului coroanei britanice, prinţul Charles de Wales la Mălâncrav. Acolo, fundaţia patronată de prinţ, “Mihai Eminescu Trust” a reconstruit din temelii un conac vechi de patru secole. Importantul oaspete al satului situat în nordul extrem al judeţului Sibiu venise să comande la o localnică, pentru reşedinţa sa din Windsor, mai multe perdele şi preşuri executate manual la războiul de ţesut. Corespondenţa am trimis-o, aşadar, cu câteva ore întârziere pentru că n-am beneficiat atunci de un adaptor wireless precum cel existent de curând pe piaţă. Cu minusculul nano adaptor USB wireless EW-7811Un, având dimensiunea unei marci poştale sau a unei monede de 5 bani, încorporând ultima tehnologie în domeniu, poate fi mărită raza de acoperire de până la 3 ori, viteza de transfer a datelor fiind şi ea una superioară. Adaptorul se conectează la portul USB al computerului şi reprezintă cea mai trendy îmbunătăţire care poate fi adusă reţelei wireless (internet fără fir). În plus adaptorul ce încorporează un protocol inteligent de transmisie, securizând instant reţeaua wireless, protejează mediul căci, consumă energie mai puţină. Protejat împotriva deteriorării accidentale, adaptorul reprezintă soluţia ideală pentru oamenii de afaceri care trebuie să tramsmită date în timp real şi bineînţeles pentru jurnalişti pe care, asemenea mie, o nouă vizită intempestivă şi secretă (aşa cum îi este obiceiul) a prinţului Charles nu mă va mai lăsa “descoperit”. Deocamdată nu am rămas descoperit nici la cea de-a 20-a etapă a “Superblog 2010” (PLUG AND FORGET!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu