vineri, 15 octombrie 2010
OKTAL CONSIDERA BLOGUL UN MOTORAS PENTRU CIRCULATIA INFORMATIILOR
Reprezentanţii firmei Oktal din Bucureşti, specializată în desfacerea (doar la intern) a unei game foarte largi de produse electronice (IT&C), electrocasnice, papetărie şi consumabile, unul dintre sponsorii “SuperBlog 2010”, cel care a lansat a noua probă a concursului, susţin că blogul “este un mic motoraş în circulaţia informaţiilor, un instrument de comunicare curată şi necenzurată”. Pe lângă preţurile foarte bune ale produselor, respectiv promoţiile oferite, Oktal.ro are avantajul unei triple calităţi: livrare gratuită, posibilitatea returnării în 30 de zile a mărfii şi însasarea contravalorii acesteia, precum şi garanţia “e-service”. Una dintre promoţiile actuale, valabilă până la 31 decembrie 2010 o reprezintă livrarea gratuită a produselor, atunci când comanda depăşeşte 500 de lei, iar localitatea de destinaţie se află în aria de acoperire Nemo. Aceasta include un număr de 83 de localităţi importante din România, între care toate reşedinţele de judeţ. Chiar şi atunci când factura este mai mică de 500 de lei, la solicitarea clientului, marfa poate livrată la domiciliu, plătindu-se o taxă de 15 lei pentru Bucureşti şi zona limitrofă, respectiv 20 lei până la cel mai apropiat sediu Nemo. La solicitarea clientului, care nu se află în respectiva arie de acoperire, pentru livrarea la domiciliu a mărfii se percepe o taxă suplimentară de 1leu/km. De aproape un an (din 30 noiembrie 2009), clienţii Oktal.ro beneficiază de avantajul extensiei de returnare. Este vorba de posibilitatea returnării, în termen de 30 de zile, faţă de 10 zile aşa cum impune legea, fără penalităţi sau invocarea altui motiv, a produselor din gama Laptop şi Netbook. Reprezentanţii firmei sunt conştienţi că orice client îsi asumă un risc atunci când comandă on-line un astfel de produs a cărei valoare poate ajunge la 2.500 lei. Tocmai de aceea, clienţii care nu sunt mulţumiţi de performanţele produsului, ori chiar de design-ul lor, au la dispoziţie 30 de zile pentru a-l testa, după care îl pot returna fără probleme. Un mare avantaj pentru clienţii care achiziţionează produse de la Oktal.ro îl constituie garanţia e-service. Ea operează (din 20 aprilie 2010) doar în cazul produselor aflate în termenul de garanţie şi reprezintă o modalitate extrem de comodă şi de facilă pentru rezolvarea unui neajuns. Practic solicitarea de e-service e făcută pe site-ul www.oktal.ro, după care clientul este contactat de un reprezentant al firmei. Acesta va încerca, printr-un dialog telefonic, remedierea defecţiunii. Dacă acest lucru nu e posibil, atunci un curier va sosi la domiciliul clientului pentru ridicarea produsului defect, costurile deplasării fiind suportate integral de către firma în speţă, atunci când clientul se află într-una dintre cele 83 de localităţi din aria de acoperire Nemo. După ce produsul va ajunge în service-ul firmei, clientul va fi informat în legatură cu termenul estimativ de depanare, iar ulterior rezolvării problemei, un curier va proceda la returnarea acestuia. Există însă şi cinci situaţii când service-ul nu este asigurat, iar costurile de transport sunt suportate de către client. Trei dintre ele se referă la cazurile în care termenul de garanţie a expirat sau pur şi simplu nu se încadrează la acordarea garanţiei, precum şi atunci când produsul a ajuns la client printr-o companie de curierat neagreată de Oktal.ro.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu