joi, 28 octombrie 2010

600 DE EURO, UN LAMBORGHINI CARE TE "CONDUCE" IN AFACERI


Patronul publicaţiei la care lucrez din 1993 m-a anunţat deunăzi că-mi poate pune la dispoziţie un “Lamborghini” de serviciu. Deja îmi făceam planuri cum anume voi folosi pentru documentare superba limuzină sport italiană când acelaşi patron m-a readus cu picioarele pe pământ: “Ce faci încă nu ai plecat la Ruşi, unde a explodat o sondă? Ia cheile de la Logan şi dispari că peste două ore vreau să am superpoze cu limbile de foc care pârjolesc împrejurimile”. “Păi nu ştiţi că Logan-ul are probleme, trebuiau înlocuite plăcuţele de frână! Parcă ziceaţi că de-cum avem un Lamborghini în dotare”… “Aşa-i, da’ tu ai înnebunit, nu ştii că nu are roţi?”. “Şi atunci ce, doamne iartă-mă, facem cu o caroserie, într-o redacţie ce se doreşte serioasă?” “Măi omule, tu chiar te-ai ţăcănit? Eu vorbeam de un netbook Lamborghini nu de o maşină! Tocmai am ocazia să văd ce imagini putem obţine de la incendiul ăla. Vezi că poate-l prinzi şi pe paznic, care cică a suferit arsuri pe faţă şi pe mâini. Mare atenţie la detalii deci, că acum avem sculă profi, cu nici 3.000 de lei şi le putem pune în valoare!” La întoarcere găsesc, într-adevăr pe birou un netbook superb, VX6 produs de ASUS în colaborare cu producătorul de maşini sport Automobili Lamborghini uşor ca fulgul, de numai un kilogram si jumătate, cu ecran de 12 inci şi de-a dreptul miniaturizat (nici 30 cm lungime şi doar 20 cm lăţime). Aflu că e “campion” la capitolul multimedia, graţie implementării celei de-a doua generaţii a soluţiei video Nvidia Ion2. Pe lângă designul superatrăgător asemănător unei maşini de curse, ASUS-Lamborghini iasă în evidenţă prin caracteristicile sale tehnice: pentru că beneficiază de serviciul Asus WebStorage are o capacitate de stocare de 500 GB în mediul cloud, baterii cu o autonomie de şase ore, cameră web, microfon intern şi difuzoare stereo cu sunet de înaltă fidelitate, iar ca accesoriu un mouse fără fir. Ca jurnalist mă interesează transferul de date, despre care aflu că e de zece ori mai mare, pentru că foloseşte standardul USB 3.0, aspect esenţial în operarea cu fişiere multimedia de mari dimensiuni. Netbook-ul este superior şi în privinţa conectivităţii Wi-Fi, a celei la televizoare HDTV cu diagonale mari, prin intermediul ieşirii HDMI, oferind imagini 1080 p. Intru imediat în “cursă” cu Lamborghini şi realizez că imaginile surprinse în incendiul de la Ruşi, acolo unde am mai filmat apoi şi cea mai înclinată clădire din România (e vorba de clopotniţa unei biserici fortificate) sunt redate în cele mai mici detalii pe ecran. Hai că netbook-ul ăsta e chiar o afacere pe cinste, de mâine vreau să mă apuc şi de spoturi publicitare. Am mai multe idei, dar prefer să le dezvălui altădată. E e ajuns secretul pe care vi l-am spus azi în cadrul celei de-a XVIII-a etape a “SuperBlog 2010”. Pe curând!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu