duminică, 2 ianuarie 2011

FOSTUL BUCĂTAR AL LUI MICHAEL SCHUMACHER A STABILIT UN RECORD CULINAR DE REVELION




Oliviu Aldea-Stan, managerul uneia dintre cele mai importante firme de construcţii din Mediaş, nu a uitat că în urmă cu un deceniu era bucătarul personal al cunoscutului pilot de formula 1, Michael Schumacher şi s-a întrecut pe sine, stabilind un veritabil record personal în materie de gastronomie. Astfel pentru masa de Revelion, acesta a reuşit să prepare vreo 80 de specialităţi culinare. Chiar dacă bucătăria reprezintă acum pentru Oliviu Aldea-Stan doar un hobby, construcţiile constituindu-se în afacerea sa de succes, acesta ne-a declarat că nu a renunţat şi nu va renunţa niciodată la arta culinară. “În urmă cu cinci ani am achiziţionat fosta cantină a intreprinderii Automecanica, pe care am transformat-o într-un club elegant, ideal pentru organizarea de nunţi, botezuri şi alte evenimente speciale. Pentru masa de la cumpăna dintre ani, unde au fost prezente peste 150 de persoane am pregătit 40 de salate şi cam tot atâtea feluri de mâncare. De ceva vreme am luat contact cu bucătăria asiatică, extrem de apreciată în lume, însă prea puţin cunoscută de români în general şi de medieşeni în special şi am realizat o combinaţie, cred eu fericită, între cele două bucătării tradiţionale”, a mai spus Oliviu Aldea-Stan. El susţine că experienţa de aproape trei ani pe care a avut-o în Germania, în calitate de bucătar a lui Schumacher i-a prins extrem de bine, întrucât celebrul pilot de formula 1 precum şi soţia sa, sunt nişte gurmanzi rafinaţi. Oliviu Aldea-Stan este totodată şi un militant în domeniul responsabilităţii sociale, acesta acordând anual mai multe burse pentru diverse categorii, dintre care două, în sumă de câte 1.500 lei, pentru persoane aflate în suferinţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu