miercuri, 26 ianuarie 2011

MARILE COMPANII AU AJUNS SĂ SE ZGÂRCEASCĂ PÂNĂ ŞI LA HÂRTIE



Țărişoara asta are parte, zi de zi, de schimbări, care pur și simplu ne bulversează. Criza rămâne cea mai des invocată, iar din cauza vremurilor ce au devenit...maronii, nici bani pentru hârtie (fie ea şi igienică!) se pare că nu mai sunt. Până şi marile companii au ajuns să facă economie la hârtie, iar asta nu neapărat pentru că au recurs la soft-uri care nu mai necesită print-uri. Deunăzi, când asemenea românului conştiincios am plecat să-mi plătesc facturile, am avut surpriza să constat că nimic nu mai era ca luna trecută. La caseria RCD-RDS, atunci când m-am prezentat să plătesc factura la internet şi cablu (unde am pachet de bază + HBO) am fost informat că singurul “accesoriu” oferit lunar, revista HBO nu va mai fi remisă abonaţilor. După 12 ani de la lansarea respectivului post, în luna decembrie 2010 a fost tipărit ultimul număr al revistei, care acum a…sucombat. Imediat, compania de telefonie mobilă Vodafone mi-a oferit şi ea o surpriză similară: un bonus lunar de 20 de minute în reţea, timp de cinci luni, pentru a renunţa la recepţionarea facturii în formă tipărită. Cine ştie, poate că “modelul” în speţă va fi urmat lunile următoare şi de alte companii: un KW mai puţin la energia electrică pentru eliberarea facturii în format electronic, ori o diminuare de 1-2 m.c. lunar la apă sau gaz. Doamne-ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu