marți, 4 ianuarie 2011

CONCURS DE "CREAȚIE" LA NOVA TV MEDIAȘ - CUM FACEM SĂ NE PREMIEM ÎNTRE NOI?


Singurul post de televiziune din Mediaș s-a gândit să iasă puțin în evidență organizând, în cel mai neprofesionist mod posibil, o gală intitulată pompos Medieșeanul anului 2010. E vorba de un simulacru de competiție în care, în urma voturilor exprimate de vizitatorii site-ului omonim sunt desemnați câștigătorii diverselor secțiuni ale galei. La cel puțin două dintre acestea e clar că nu contează cine și ce votează, pentru că, la final iasă cine trebuie. E vorba, în primul rând de secțiunea Artistul anului, la care după eforturi uriașe, a fost propulsată pe primul loc Iulia Ghidiu, o puștoaică ternă, al cărei merit nu este acela că anul trecut a scos un volum de versuri la fel de tern, ci că este fiica Elisabetei Ghidiu, o persoană cu greutate - atunci când vine vorba de contracte de publicitate - în cadrul SNT Transgaz Mediaș. La fel stau lucrurile și la secțiunea Jurnalistul anului, acolo unde au fost nominalizați patru dintre angajații respectivului post de televiziune (pentru că nu toți pot fi numiți jurnaliști). Și evident că s-au făcut din nou eforturi uriașe pentru ca merituoșii secțiunii să nu fie (cu o singură excepție, Mircea Hodârnău, care e mult prea popular pentru a putea fi marginalizat) nimeni altcineva decât aceștia. Cu alte cuvinte s-a pus de-o gală, cu singurul scop de a se premia angajații între ei. Subsemnatul, atras în această cvasicompetiție fără voia sa, a fost repede scos de pe podium cu IP-uri dinamice și cu o extraordinară mobilizare de forțe din partea celor patru...corifei. Și nici nu-i de mirare, din moment ce tocmai liderul acestei secțiuni, Alex Pântea mă avertizase recent, în mod public, că am prea mulți fani - cu ghilimelele de rigoare - la postul Nova Tv Mediaș pentru a mă aștepta la ceva bun din partea așa-zișilor colegi de breaslă. Drept urmare, începând de azi mă consider retras dintr-o competiție în care oricum am intrat fără a-mi fi manifestat consimțământul și îi rog respectuos pe cititorii blogului de față să nu-mi mai acorde voturi ci, eventual, să le redirecționeze spre cei care se cred monștri sacri ai presei din Mediaș.

2 comentarii:

  1. imi pare rau daca tu crezi ca ei sunt niste oameni rau intentionati. stiu ca nu conteaza ce zic pentru ca oricum nu vei publica postul meu dar daca ei au postat toate comentariile indiferent ca sunt pro sau contra tu nu o vei face. ai citit si tu de niste comentarii cu ip dinamic si gata te arunci... sa comentezi fara a avea cunaostiinta de ce vorbesti... si aici precizez ca cei care folosesc metoda ip dinamic isi prajesc modemul dupa cateva resetari si crede ma ca stiu ce vorbesc, imi pare rau ca nu sunt si eu acolo pentru ca puteam oferii o solutie la totul (mentionez ca sunt programator la siemens bucuresti si ajung acasa cam de 2 ori pe an) am ajuns de sarbatori acasa si am vazut ce se intampla, e adevarat ca cineva din o companie mare face minuni pentru ca au speciaalisti care sunt antrenati sa faca asa ceva, asta e. nu mai zic nimic. stiu ca nu vei posta comentariul dar nu asta conteaza ci conteaza ca l-ai citit.... mersi.
    am o intrebare pentru tine... stii ce e ala ip dinamic?
    raspunde mi te rog la adresa marcu.dan@siemens.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Dane, te-ai inselat amarnic, atunci cand ai prevazut ca nu-ti va fi postat comentariul. Daca urmaresti atent blogul vei constata ca niciun comentariu de bun simt si mai ales fara vulgaritati nu este cenzurat. Sa auzim de bine!!!

    RăspundețiȘtergere