luni, 29 noiembrie 2010

"SUPERBLOG 2010" - UN CONCURS IN CARE TOATA LUMEA A AVUT DE CASTIGAT!


Înaintea ultimei probe obligatorii a concursului “SuperBlog 2010” (cea cu numărul 43) se poate face deja bilanţul respectivei întreceri de anduranţă (desfăşurată pe parcursul a două luni) deşi, personal, voi amâna concluziile finale pentru ultimul post dedicat evenimentului în speţă. Ceea ce se poate spune “de bine” în momentul de faţă e faptul că, efectiv, toată lumea (implicată) are doar de câştigat de pe urma acestui concurs. Atât participanţii cât deopotrivă organizatorii şi sponsorii. Unii se aleg cu “gloria” (organizatorii), alţii cu promovarea (sponsorii) iar ceilalţi (participanţii) cu premiile (50 vouchere cu valori cuprinse între 50 si 2.500 de dolari, totalizând circa 13.000 de dolari). La modul concret, “palpabil”, cei care poate că nu se aleg cu nimic, sunt partenerii media. Ca jurnalist înţeleg însă perfect rolul acestora în promovarea unui eveniment. În funcţie de “politica” fiecăruia, implicarea poate fi una profundă, consecventă, sau numai sporadică, “superficială”. Cu toţii au merit egal în popularizarea unei manifestări care, graţie acestora, în timp poate deveni una de impact în România. De aceea, personal, consider că despre fiecare dintre partenerii media ai acestui concurs trebuie spuse măcar câteva cuvinte. TVR – Zon@IT, postul public care difuzează emisiuni tematice în fiecare zi de vineri, de la ora 18 (pe TVR 2), reluate zilnic pe TVR HD (la ora 9, 13, 15 şi 19) a alocat, în mai multe rânduri timpi de emisie pentru respectivul eveniment. De asemenea, pe site-ul propriu au putut fi aflate, în orice moment, detalii despre desfăşurarea concursului “SuperBlog 2010”. RadioLynx.ro a fost de asemenea un partener media profund implicat în “miezul” evenimentului, prin emisiunile interactive organizate în mai multe rânduri, cu participarea sponsorilor şi a concurenţilor. www.121.ro – comunitatea femeilor senzaţionale - a contribuit la promovarea concursului în speţă prin postarea în calendarul de pe site-ul propriu, a acestuia, la secţiunea social a “evenimentului săptămânii”. Publicaţiile Connect (“cea mai mare revistă de telecomunicaţii din Europa”) şi Photo Magazine (“revistă de tehnică şi artă fotografică”), au “aplicat” şi ele la acest concurs. Prima dintre acestea, în cadrul unui post din 27 septembrie intitulat “SuperBlog 2010, la start” ce conţine date referitoare la desfăşurarea concursului în speţă. De asemenea, câştigătorii precedentelor două ediţii ale concursului, blogurile www.ArenaIT.net (în anul 2008) şi www.MoneyWatch.ro (în anul 2009), deveniţi parteneri media ai ediţiei din acest an au avut postate articole, mai mult sau mai puţin condensate despre “SuperBlog 2010” în 7 septembrie 2010 şi respectiv 28 septembrie (în secţiunea “Afaceri de România”).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu