joi, 24 mai 2012

NICIO ZI FĂRĂ ROMAN (27) - AZI: DEPUTATUL I-A PROMIS O MICROCENTRALĂ ÎN SCHIMBUL UNOR FAVORURI SEXUALE!

Vă place această femeie din Mediaș? Se numește Alina Cristea, are 37 de ani și este mamă a patru copii. Da fapt a născut doar o singură dată, pentru că, pe ceilalți trei copii i-a înfiiat, după ce aceștia au trecut printr-o dramă familială care cu siguranță că i-a marcat pentru tot restul vieții. Ei bine, pe această femeie a pus ochii deputatul Gheorghe Roman. Pentru el nu contează că este căsătorit cu o femeie frumoasă, inspector în cadrul primăriei Mediaș. Pur și simplu el are nevoie de continuitate în...diversitate sexuală! În schimbul unor favoruri intime, deputatul i-a promis Alinei mai întâi o microcentrală, iar mai apoi că va avea întotdeauna "grijă" de ea. Iată în continuare povestea emoționantă și dureroasă așa cum a fost relatată zilele trecute, în exclusivitate pentru "Adevărul verde în față":
"În 9 martie 2010 am aflat, peste noapte, că voi deveni mamă a trei copii. Evident doar o mamă adoptivă pentru cei trei minori a căror mamă decedase, cu o zi înainte, din cauza unor afecțiuni pulmonare. Fiica mea Ioana, era prietenă și colegă de clasă cu Beatrice, fiica defunctei. Până atunci locuiam doar noi două, într-un apartament închiriat, cu 4 camere. Având așadar spațiu suficient am fost de acord ca aceștia să locuiască o vreme alături de noi, până la o rezolvare favorabilă a situației lor. După un timp m-am atașat foarte mult de ei, iar la insistențele lor de a-i înfiia, pentru a nu ajunge să fie despărțiți și trimiși la orfelinat, am acceptat. Am găsit înțelegere la primărie, de unde mi s-a repartizat o casă situată în strada Nicolae Iorga. Atâta doar că imobilul era în paragină și aproape de nelocuit. În trei luni am reușit să-l pun la punct cu sprijinul primarului și a încă doi oameni de afaceri din Mediaș, între care cel mai mult m-a ajutat Florin Stancu, patronul de la Konsta-Splendid. Evident că pentru asta am făcut o serie de demersuri la biserică, oameni de afaceri, persoane publice. La început m-a ajutat foarte mult preotul-paroh de la biserica din cartierul Vitrometan, Cornel Pițigoi. De altfel, acesta m-a și îndrumat către deputatul Gheorghe Roman care mi-a promis că-mi va asigura o microcentrală cu condiția de a mă culca cu el, dar și cu un coleg parlamentar cu care acesta petrecea, în mod regulat la Irish-Pub. I-am replicat că se înșeală amarnic dacă are impresia că-mi rezolv astfel problemele. M-am simțit jignită, ofensată, mai ales că propunerea acestuia venea într-un moment în care sufeream foarte mult, după ce mi se depistase un cancer de col uterin, pentru care de altfel am și fost operată mai târziu. Am încercat să apelez din nou la bunăvoința publică, prin intermediul aceluiași preot Pițigoi, însă acesta a mărturisit că nu mai e dispus să mă sprijine pentru că nu am ales barca potrivită. Sensul respectivelor cuvinte l-am înțeles câteva zile mai târziu când m-am reîntâlnit cu deputatul la Big Pizza. Eu mă aflam la o masă cu câțiva prieteni, iar acesta a insistat să povestim împreună într-un separeu, la un pahar cu vin. Mi-a spus că, deși i-am refuzat avansurile m-ar putea ajuta pentru locuința renovată, cu câteva sobe convector. Între timp a scos un teanc de bani și a început să se laude prietenilor săi că ar putea schimba lumea dacă ar dori. "Dar ambiția mea e să-l dau jos pe șchiop nu să fac ceva pentru Mediaș", a fost ultima frază pe care am recepționat-o, în timp ce mă retrăgeam, declinând și noua sa ofertă. Atunci am înțeles pe deplin tâlcul vorbelor preotului Pițigoi și am decis să vâslesc doar în barca mea și cu sprijinul unor oameni dispuși să mă ajute total dezinteresat, așa cum e cazul lui Florin Stancu. Acesta îmi sponsorizează familia, în fiecare lună cu alimente în valoare de 1.000 lei și nu o dată mi-a plătit chiar și facturile restante la utilități", e doar o parte din povestea de viață a acestei femei, pe care copiii "dobândiți" în urma instituirii curatelei o alintă "Nana" sau "Îngerul".

8 comentarii:

  1. INCREDIBIL...Aceasta femeie trebuie ajutata pentru inima ei buna, de a nu lasa 3 copii pe drumuri. Ticalosul de preot si marsavul deputat, trebuiesc pedepsiti si cautat mai adanc in afacerile lor... pot fi surprize mai urate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt Cristea Alina, "eroina" articolului de mai sus.Tin sa fac cateva precizari.Am acordat acest interviu, avnd convingerea ca pot imbunatati soarta copiilor mei.Am relatat o serie de evenimente, care au fost relatate corect, insa o buna parte a afirmatiilor din interviu, nu imi apartin.In acest sens, arat ca NU AM SUSTINUT SI NICI NU SUSTIN CA MI-AR FI FOST PRETINSE FAVORURI SEXUALE.Am avut discutii contradictorii cu D-l Roman, insa nu pe aceasta tema.Dealtfel relatarea istoriei amenajarii locuintei, inclusiv povestea centralei termice, este postata de mine de mai mult timp, pe Facebook, unde poate fi accesata si nu contine (fiindca nu au existat) referiri la pretentii de ordin sexual.Nu doresc sa fiu implicata in nici un fel in disputele de actualitate electorala ,mai ales, prin a mi se atribui afirmatii nefacute.Doresc sa fiu lasata in pace sa imi cresc copii, iar daca nu pot fi ajutata, cel putin sa nu mi se faca rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt surprins (și nu prea!) să sesizez schimbarea cu 180 de grade a afirmațiilor dvs. Eu știu că s-au făcut presiuni enorme asupra dvs. să vă schimbați "depozițiile". Dar din păcate trebuie să vă spun că am înregistrat integral discuția noastră cu un telefon mobil (audio-video). Dacă mai aveți tupeul să susțineți că măcar o singură virgulă din articol este inexactă vă reamintesc cum spuneați că deputatul Roman a refuzat să vă ofere microcentrala pentru că "doar nu stă să o f...eu". De asemenea e înregistrat episodul de la "Irish Pub" când la un karaoke spuneați că deputatul v-ar fi solicitat să-l distrați pe un coleg parlamentar. În 22 de ani de presă am învățat că oamenii (din teamă sau motivați financiar) retractează uneori cele spuse. Aștept doar un semn de la dvs. să-mi spuneți că mint și apoi voi posta imediat înregistrarea discuției noastre! Ulterior vor constata cititorii care dintre noi doi are sau nu coloană vertebrală. Deci, mergem până la capăt?

      Ștergere
  3. Usor de aruncat cu vorbe si a strica reputatia unui om, consider ca acuzatiile dumneavoastra sunt mult prea grave pentru a nu avea si probe care sa lce sustina. Acest articol se apropie de articolele gen tabloid si nu cred ca acesta este interesul dumneavoastra. Parca rolul unui ziarist era de a fi impartial, nu se vede acest lucru in articolele dumneavoastra, sau poate in campanie electorala nu se aplica aceeasi regula. Nu ii iau apararea domnului Roman, dar as vrea sa stiu si eu care din ceilalti candidati nu a oferit mita electoral? Despre acuzatiile din acest articol nici macar nu vreau sa imi spun parerea mai ales ca a fost postat un mesaj de catre persoana intervievata ca nu ar fi facut aceste declaratii.

    RăspundețiȘtergere
  4. D-nul Roman nu a facut asa ceva,este un om prea bun si sufletist,ca sa faca asa ceva.Cine va spus sa spuneti asa ceva sunt niste oameni de nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate deputatul Gheorghe Roman nu este nici pe departe așa cum încercați să-l zugrăviți, sau cum vi-l imaginați. Am să vă fac o destăinuire care o vă lase fără replică, după cum am rămas și eu ca simplu martor. În urmă cu circa un an, înaintea unei conferințe de presă, am asistat la discuția dintre deputat și un localnic al cărui copil era grav bolnav. Omul avea nevoie urgentă de 4-500 de lei, cu împrumut, pentru a-și rezolva, pe moment, problema. Stiți ce i-a răspuns "sufletistul" Roman? "Eu am un principiu pe care nu-l încalc niciodată. Nu dau bani cu împrumut ci doar iau". Comentariile sunt de prisos!

      Ștergere
  5. Cristea Alina nu este chiar asa cum pare... Ii place foarte mult sa fie in centrul atentiei. Imi pare rau dar cred ca pentru asta a luat copiii... iar apoi cand a dat de greu... a inteles ca trebuie sa iasa din nou in evidenta. Pentru o mama adevarata cu 4 copii care au probleme materiale, poate fi vazuta cam des prin baruri si restaurante!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua numele meu este Fred Davidson și eu sunt un creditor de împrumut privat.

    Ești în nevoie de un împrumut? Doriți să fie stabil financiar? Sau vrei să se extindă afacerea ta? Noi oferim împrumut companie, credit auto, împrumut de afaceri, și credit de nevoi personale la o rată a dobânzii foarte redusă de 3%, cu o durată confortabil, care este negociabil. Această ofertă este deschisă tuturor, care vor fi în măsură să plătească înapoi în timp util.

    Contactati-ne prin e-mail nostru: fredloanfirm2@yahoo.com

    Vă aștept răspuns rapid.
    Fred Davidson

    RăspundețiȘtergere