vineri, 11 mai 2012

NICIO ZI FĂRĂ ROMAN (15) - AZI: ÎL AȘTEPT PE DEPUTAT SĂ DEA CU SUBSEMNATUL!

Am spus-o și o mai repet: ca blogger nu voi accepta niciodată să fiu înjurat, batjocorit și mai ales amenințat. Blogul nu e o profesie ci un hobby, cel mult un apendice al activității mele profesionale. De aceea, în pagina personală scriu, efectiv, ceea ce vreau (păstrând, evident o minimă decență) și numai în mass-media...ceea ce trebuie! În ultimul an mi-am câștigat o medie zilnică de aproape 750 de cititori și trebuie să le ofer zilnic, ceea ce ei așteaptă! Nu voi abdica de la principiul în speță, chiar dacă pe unii acest lucru îi deranjează la culme. "Adevărul verde în față" nu e nicidecum New York Times și nici măcar un cotidian dâmbovițean cu acoperire națională. Este doar o "biată" pagină care spune lucrurilor pe nume, adevăruri arhicunoscute (de cele mai multe ori)însă ținute sub tăcere sau spuse doar pe la colțuri. De aceea m-am revoltat la culme atunci când pentru unele opinii legate de persoane publice (mai ales politice) am primit o sumedenie de amenințări. Aproape toate au venit numai după postări legate de deputatul Gheorghe Roman, semn că multe lucruri din viața și activitatea acestuia sunt cât se poate de...dureroase! Personal, nu cred că politica poate genera pasiuni sau patimi (asemenea sportului) ci doar interese. Deci, e clar că prin ceea ce am încercat să aduc la cunoștiința opiniei publice, am deranjat...foarte mult anumite cercuri de interese, afaceri derulate la limita legalității, sau (mai grav) chiar ilegale. Iată motivul pentru care am decis să depun plângere penală, pentru infracțiunea de amenințare prevăzută de art. 193 Cod Penal (facsimil). Pentru că deja am certitudinea că autorii sunt "postaci" fanatici (se pare, în stare de orice!) l-am indicat și pe actualul deputat ca fiind persoana care ar putea ajuta (dacă nu cumva este făptuitor!) în desfășurarea respectivei anchetei penale. Așadar, deși cunosc faptul că, fiind încă beneficiar al imunității parlamentare, Gheorghe Roman nu poate fi audiat, percheziționat sau arestat, voi avea răbdare încă vreo 5-6 luni până la viitoarele alegeri parlamentare. De fapt la cum se mișcă organele abilitate ale statului (faptul că în două săptămâni plângerea n-a reușit să "străbată" cei 500 de metri care separă parchetul de poliție) probabil cam prin noiembrie-decembrie vor începe și primele audieri! Finalmente însă, va fi nevoit și deputatul să dea cu subsemnatul!

Un comentariu:

  1. EU DIN 23 SEPTEMBRI 2011 ORA 18 00 CARTIER VITROMETAN ASTEPT SA-MI FACA DREPTATE POLITIA MEDIAS..AM DOSAR 2306/P/3139/2011 PENAL PENTRU TENTATIVA DE OMOR ,NICI PROCURORI NU AU AVUT CURAJ ,AU PASAT LA PARCHET SIBIU DIN 18 APRILIE 2012 ..SA VEDE-TI PRESA ,CE V-A AVEA DE LUCRU...

    RăspundețiȘtergere