sâmbătă, 6 noiembrie 2010

SIMPLA, CLASICA, DAR DE EFECT, TINUTA DAMEI FARA NICIUN DEFECT










Pentru că tot se apropie ziua de naştere a consoartei (23 noiembrie) m-am gândit să încep încă de pe acum să o gratulez cu epitete gen “femeia perfectă” (fără niciun defect adică) şi, totodată să mă pregătesc - în premieră - pentru a o îmbrăca. Pentru asta mă va ajuta foarte mult şi participarea la consursul “SuperBlog 2010” pentru că, în cadrul etapei a 24-a, mi se pune la dispoziţie, prin intermediul magazinului on-line www.tarafashion.ro, o sumedenie de articole pentru femei cu care să-mi îmbrac nevasta din cap până în picioare. Şi, cu toate că mă pricep mult mai bine la…dezbrăcat, consider că, în cei 22 de ani de căsnicie am deprins şi ce înseamnă să fi trendy, în pas cu moda vreau să zic. Aşadar pentru o damă bine ca soţia mea, brunetă, minionă (1,57 m) şi zveltă (52 kg) cu certitudine că i s-ar potrivi de minune o rochie model 1254A (185 lei) având corsajul roşu, o culoare care o avantajează. Tocmai pentru că este o ţinută clasică, simplă, este una de mare efect. Personal aş recomanda (şi implicit aş achiziţiona) un sacou cambrat model 6245 (preţ 198,40 lei) de culoare neagră, o piesă de rezistenţă şi nelipsită din garderoba oricărei femei. Ca încălţăminte ar fi potrivită o pereche de pantofi de piele Tara cu lanţ model 10178 (preţ 123,76 lei) foarte în vogă. Drept accesorii consider că se potriveşte foarte bine geanta model 10654 (89,90 lei) care se asortează fie cu eşarfa model 10679A (19,89 lei), fie cu setul de bijuterii model 10553 (preţ 40,50 lei).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu