joi, 18 noiembrie 2010

UN MEDIESEAN SE SIMTE "VANAT" DE EXTRATERESTRI




După ce, nu demult, a aflat despre prinderea în Mexic, într-o cursă de şoareci, a unei creaturi ciudate, Iosif Kovacs un pensionar în vârstă de 68 de ani din Mediaş, fost mecanic de întreţinere, este ferm convins că în acel caz a fost vorba de existenţa un extraterestru! Ba chiar susţine, la rândul lui, că se simte urmărit de OZN-uri, care, de mai bine de doi ani nu-l slăbesc nicio clipă, indiferent încotro s-ar îndrepta. “Sunt un pescar pasionat şi obişnuiesc să merg cu prietenii ori chiar cu familia pe baltă. Am fost pe Olt, la baraj la Cârţa, la Laslea ori la Şmig. Am făcut de fiecare dată fotografii şi în momentul în care am scos pozele am văzut că în toate acestea apar pete concentrice de lumină care nu pot fi altceva decât obiecte zburătoare neidentificate. Pur şi simplu am început să mă tem pentru viaţa mea şi a familiei mele, mai ales după ce am constatat că acestea nu pot fi reperate cu ochiul liber. De atunci, pur şi simplu caut să nu mai ies din casă între orele 20-24 şi 4-6, intervalul orar în care au fost făcute acele poze. Simt că sunt nişte corpuri încărcate cu energie care pur şi simplu mă bulversează fizic, dându-mi dureri de cap”, ne-a declarat sexagenarul. Chiar dacă recunoaşte că a citit, la viaţa lui, foarte multă literatură ştiinţifico-fantastică, medieşeanul respinge categoric o influenţă sau o conexiune cu acestea. “Nu poate fi vorba de imaginaţie bogată sau de faptul că apariţia discurilor luminoase sunt cauzate de existenţa unor pete pe obiectivul aparatului foto digital. Am mai făcut astfel de poze, la pescuit, şi în alte zone din afara judeţului Sibiu, însă acele discuri luminoase nu au mai apărut niciodată. Sunt convins că toate acestea nu sunt altceva decât mesaje venite din spaţiu, de la forţe fie ele şi malefice. Ele ne avertizează asupra unor potenţiale pericole care ne pasc, în următoarea perioadă, şi mă refer în primul rând la populaţia judeţului Sibiu. Indiferent de tot ceea ce se spune, extratereştrii au existat şi există, iar asta nu e decât o confirmare a respectivei ipoteze. E posibil ca forţele în speţă să încerce să-mi transmită personal mesaje pe care, deocamdată nu le înţeleg. Am fost unul dintre cei aleşi poate şi pentru că eu cred în existenţa extratereştrilor, sau poate că grupul de litere al numărului de înmatriculare al bătrânei mele Dacii, duce cu gândul la…UFO”, a încheiat bărbatul speriat de extratereştri ca de…bombe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu