duminică, 14 noiembrie 2010

RETAILERUL REAL PROPUNE ALASKA PENTRU "INCALZIREA" EXISTENTEI



În vremuri de criză să vii în mod constant în sprijinul clienţilor cu tot felul de oferte şi de promoţii înseamnă a demonstra o permanentă preocupare a managementului unei companii – în cazul de faţă retailerul Real – pentru creşterea calităţii vieţii şi a confortului beneficiarilor produselor. De curând, Real - Hypermarket România a lansat un brand propriu, Alaska, cuprinzând o gamă diversificată de produse electrocasnice şi electrice mici. Beneficiind de preţuri dintre cele mai atrăgătoare, acţiunea în speţă nu poate fi decât una cât se poate de utilă, de impact, pentru clienţi. Remarcabil este faptul că a fost aleasă, în premieră pentru un retailer, personalizarea unei game de produse, ceea ce, în scurt timp, ar putea creşte “cota” de interes a clienţilor fideli şi potenţiali. Făcând o scurtă trecere în revistă a produselor din brandul “Alaska” (http://www.real-hypermarket.ro/alaska/index.html) – se poate observa că oferta nu este încă suficient de dezvoltată (circa 50 de produse), lucru perfect de înţeles dacă ne gândim că acţiunea reprezintă un început de drum. Iar pentru că misiunea participanţilor la concursul “SuperBlog 2010” este - în cadrul etapei a 28-a – aceea de a identifica noi produse care să îmbogăţească gama în speţă, orice propunere nu poate fi decât benefică. Raportându-ne strict la categoriile deja existente, lista produselor ar mai putea fi completată, spre exemplu, cu aparat de ras electric, epilator, ondulator de păr ( categoria îngrijire personală), râşniţă cafea (categoria cafetiere, fierbătoare de apă), steamer, tigaie multifuncţională (categoria aparate pentru preparat mâncarea), aspirator, robot de bucătărie. Una peste alta, chiar dacă a fost ales un brand atât de “îngheţat” pentru gama de produse nealimentare în speţă, cu siguranţă că acesta va reuşi să “încălzească” existenţa multor români. Mai ales că “Luna Cadourilor” bate deja cu putere la uşă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu