luni, 15 noiembrie 2010
AZERTY REVOLUTIONEAZA COMERTUL ON-LINE DIN ROMANIA
Membru fondator al Asociaţiei Române a Magazinelor Online, Azerty.ro (http://www.azerty.ro/) şi-a schimbat de curând “interfaţa” cu utilizatorii, optând pentru un site extrem de simplu din punct de vedere grafic, însă foarte util clienţilor fideli dar şi potenţiali ai respectivului magazine on-line. Practic orice novice într-ale IT-ului are posibilitatea de a se descurca pe site-ul în speţă, întrucât dispune de filtre de căutare simple sau avansate. Ba chiar încă de la deschiderea acestuia utilizatorii fac cunoştinţă cu un sistem revoluţionar “live face on web”, mai exact cu o “duduie” cochetă care îi ghidează prin “labirintul” funcţiilor, oferind totodată informaţii detaliate despre un anumit produs cât şi despre posibilitatea achiziţionării sale. Pentru…hipoacuzici există şi varianta lecturării respectivelor informaţii, întrucât site-ul trimite nu doar la reţelele de socializare unde acesta are cont (twitter şi facebook) ci şi la blogul omonim care conţine detalii preţioase despre tot ce reprezintă această veritabilă revoluţie a comerţului online din România. Printre altele, sunt prezentate informaţii despre review-urile video ale produselor de pe site, în ideea de a forma clientului o părere completă despre acestea. Practic pe Azerty.ro se pot vedea într-un tur virtual de 360 de grade toate laturile şi unghiurile produselor. Cardul VIP este un alt “instrument” care “sare” imediat în ochi prin facilităţile oferite (între care discount de 2% pentru cumpărăturile efectuate la Azerty, service asigurat sau asistat, transport gratuit). Ar mai fi de menţionat şi colaborarea dintre Azerty şi Microsoft (http://www.azerty.ro/special/microsoft/) având drept efect achiziţionarea de calculatoare cu sistem de operare preinstalat, Vista. Pentru unii acest amănunt ar putea constitui un avantaj, pentru alţii un dezavantaj. Oricum, Azerty are în acest sens argumente pro şi contra. La categoria sugestii, în calitate de participant la concursul “SuperBlog 2010” ma gândesc la necesitatea asigurării interactivităţii cu clienţii, prin constituirea unui chat sau prin montarea unui webcam în showroom-ul Azerty.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu