vineri, 5 noiembrie 2010

O MAMA CARE SI-A PIERDUT FIUL ELECTROCUTAT LA LOCUL DE MUNCA: "VREAU SA-L VAD PE VESCAN DUPA GRATII"





La împlinirea – în 31 octombrie - a doi ani de la decesul fiului său, Petre-Mihai Artăriş (24 ani), electrocutat într-o hală aparţinând proaspătului posesor al tabloului “Car cu boi”, medieşeanca Alexandrina Buzatu (54 ani) şochează prin declaraţiile sale: “Vreau să-l văd pe Mircea Vescan după gratii. Afaceristul care şi-a permis să cumpere cel mai scump tablou din România cu 155.000 de euro, a intervenit pentru muşamalizarea cazului mortii fiului meu. Nu m-a primit niciodată în audienţă şi a încercat să influenţeze martorii, spre a nu plăti pentru neglijenţa sa. După ce am făcut şi greva foamei pentru aflarea adevărului, fără niciun efect concret, am decis să plec la muncă în Germania. Trebuie să fac rost de cei 8.000 de lei necesari pentru angajarea unui expert judiciar şi redeschiderea dosarului”, a declarat femeia. Petre-Andrei Artăriş a murit electrocutat de un arc electric dezvoltat în timp ce făcea curăţenie, alături de alţi şase colegi, într-o hală de producţie dezafectată aparţinând S.C. Armax-Gaz S.A. Mediaş. Mama victimei a fost înştiinţată de către procurori că în respectivul dosar s-a decis neînceperea urmăririi penale, semn că vinovat de întâmplare este nimeni altul decât…mortul. “Voi solicita Statului Român renunţarea la cetăţenia română, pentru că, după modul în care îşi face aici treaba Justiţia, îmi e extrem de ruşine că sunt româncă. Eu, o femeie simplă, am aflat exact modul în care a murit fiul meu, carbonizat la 23.000 de volţi, în timp ce procurorii au o cu totul altă versiune. Aceştia spun că, fiul meu, nu avea ce căuta în acea incintă, însă el, mecanic de profesie, primise drept sarcină de serviciu să cureţe hala. Aş vrea să cred că toţi cei din conducerea S.C. Armax-Gaz S.A. nu aveau cunoştinţă de faptul că în acea încăpere era curent electric de înaltă tensiune altfel aceştia se fac vinovaţi de crimă cu premeditare. Oricum, din partea acestora nu am primit niciun fel de sprijin, cu excepţia câtorva colaci şi a unor sticle cu vin, folosite la slujba de înhumare a fiului meu. Însă, ceea ce doresc eu, este ca toţi cei vinovaţi de faptul că au trimis şapte copii într-un loc extrem de periculos, în care nu existau panouri de avertizare să plătească”, a declarat îndurerata mamă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu