duminică, 7 noiembrie 2010

O MEDIESEANCA VIZIONARA A DEVENIT SCRIITOARE DE SUCCES IN SUA




Georgeta Salman (foto), o femeie în vârstă de 35 de ani din Mediaş, stabilită de 11 ani în SUA, prin “Loteria Vizelor”, susţine că, de mai mulţi ani, este ţinută la curent de către Divinitate, în legătură cu derularea unor evenimente marcante atât din viaţa familiei sale cât şi ale umanităţii. În acest sens a şi publicat în SUA, o carte intitulată “God’s Blessing Through Dreams Visions & Premonitions” (Dumnezeu binecuvântează prin vise, viziuni şi premoniţii), urmând ca în luna aceasta să fie lansat al doilea volum. Scriitoarea spune că prima sa carte s-a vândut ca pâinea caldă, ba mai mult a şi fost contactată de către reprezentanţii unei mari companii cinematografice de peste ocean, interesaţi să turneze un film după respectivul volum. Căsătorită şi mama unui băieţel de 7 ani, Georgeta Salman declară că, în mai multe rânduri i s-au arătat în vis Dumnezeu, Iisus Hristos şi Maica Domnului care au înştiinţat-o asupra unor pericole iminente, inclusiv cele privind umanitatea. Astfel, ea a aflat, anterior producerii lor, despre un accident rutier din 1993, al mamei sale (pe care o sfătuise să facă acea deplasare cu trenul şi nu cu autoturismul) despre un altul al angajatului din SUA al soţului său, dar şi despre atentatele din 11 septembrie 2001 din America, despre moartea Papei Ioan Paul al II-lea, ca şi despre cutremurul devastator din primăvara trecută din Italia. Nu demult, la Mediaş a fost lansată, într-un tiraj promoţional, pentru concitadini, şi versiunea în limba română a cărţii sale. Aceasta include şi o serie de mărturii ale persoanelor care au cunoscut-o, de-a lungul vremii pe Georgeta Salman. Dintre ele, cea mai edificatoare este a preotului Simion Pavel de la Biserica Ortodoxă din Chicago. Faţa bisericească preciza că “ în anul 2003, o tânară pe nume Georgeta Salman a venit la mine înainte de botezul fiului său. Mi s-a confesat că, de o lungă perioadă de timp – de fapt de când era copil – a avut viziuni. Majoritatea viselor ei erau despre Sfânta Maria şi Iisus. Sunt sigur că, chiar şi astăzi, Dumnezeu se arată în visele oamenilor, exact cum a făcut şi când i-a spus lui Iosif să îl protejeze pe micuţul Iisus. Cred că Dumnezeu este mereu cu noi şi că El alege anumiţi oameni prin care îşi trimite mesajele în lume. Dumnezeu este cu noi şi vrea ca noi să îl îmbrăţişăm! Cred că ne-am simţi cu toţii mai bine dacă I-am asculta mesajele şi dacă I-am îndeplini poruncile”, scria preotul pe una dintre filele cărţii.

10 comentarii:

  1. Culmea minciunilor!!!!!
    Ce spuneti daca eu cunosc adevarul pur despre aceasta individa. In SUA nu s-a vindut nici macar o carte. Nu-i mai credeti toate prostiile.O fi fost ea in copilarie, (ca orice copil)coplesita de niste vise dar uitati-va la ea azi in 2010 acum ( Minte cu nerusinare, fura, fumeaza, bea, injura mai urit decit un birjar) si daca vreti sa stiti si faptul ca nu a venit in SUA prin "loteria vizelor", ci printr-o smecherie,specifica multor romani, (divort si casatorie fictiva). Cine crede ca DUMNEZEU se foloseste de un VAS DE OCARA ca sa NE spuna ceva sfint? Mai lasati-o usurel si voi cei de pe la ziare si informati-va din surse reale, ca, Slava Domnului, sunt martori destui sa va spuna adevarul curat despre ea.Ca sa nu ramin totusi o persoana anonima am sa va dau totusi prenumele meu care este bine cunoscut,Georgetei Salman.
    Andrei

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, buna scriitoare-o, n-am shtiut ca daca povesteshti cuiva nishte chestii si acel cineva itzi ia citeva mii de dolari pentru ca sa puna pe hirtie povestile tale, tu potzi deveni scriitoare.Hei, ai uitat ca de fapt dichiseai cu mopul si matura,toaletele americanilor prin Vernon Hills.Dar daca tot te lauzi ca vinzi nevoie mare cartea aceea, nu potzi sa te achitzi doamna scriitoare, si de datoriile care le ai fatza de unii oameni sufletishti care te-au ajutat ar fi cazul dupa atitzia ani...de ashteptare..

    RăspundețiȘtergere
  3. lasati ciudosii sa moara de ciuda ,astia sint dusmanii care nu au daruri de la dumnezeu .ie normal sa scrie dusmanii asa .

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua!, scriitoareo ! ma uit atent la comentariile lasate de acest anonim ,bolnav mintal cred ,care probabil nu stie ce si cum despre oameni ,ca poate a trait in salbaticie in munti cu animalale din padure !sa scri ceva depsre cineva cu atata ura .. e greu in zilele noastre cu atati oameni dezaxati ..dumnezeu sa i ierte pe toti ..care nu gandesc mai mult de cat atat .. e plina lumea de pshiopati lasati in libertate ...dumnezeu sa ne ajute pe cei cu ganduri curate.....!Nu lasati pe toti boii fara minte sa si etaleze mintea bolnava pe acest site .va multumesc ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragi Anonimi,
    Eu sunt martora oculara, am dovezi concludente; fotografii, filme, pt. ca au locuit la mine. Crede-ma este o mare mincinoasa si eu i-am platit aparitia pe internet cite $ 80 pe 6 luni. N-a vindut nici macar o carte, ce sa vinda??? prostii,???? de astea suntem satui si aici in Romania si in Diaspora Romaneasca,crede-ma ca nu aveau nici ce manca, i-am primit pe toti trei in casa mea si mi-au furat tot. Mi-au vindut si insusit banii de pe 2 camioane ( Isuzu si Hino) ambele japoneze, mobilier antic, doua televizoare HD, si unul obisnuit, pat electric de masaj. Nu credeti sunati-ma sau scrie-mi si o sa va dau fotografii si multe dovezi.Le-am dat un business prosper si l-au distrus se numeste Romanian American Import Export, eu am fost prima proprietara a acestui business, si prima importatoare de ape minerale in SUA, am facut piata apelor minerale romanesti in Chicago si alte state,le-am dat businessul pt. ca mi-a fost mila de ei dar, Dumnezeu stie de ce un sarac este sarac....Nu mai fi naiv draga mea anonima sau anonim,ce va spun, este purul adevar. Cind am cerut sa mi se trimita mobilierul lasat acolo D-na Georgeta Salman zisa "Nico", mi-a transmis ca mobilierul meu a fost gunoi si ca le-a aruncat. Nu zau... chiar asa o fi fost? Biroul utilat total lasat lor a fost de cca $70000. Cind o sa se vada la Court (Tribunal) vom vedea noi ce va face, ca n-o sa-si bata EA JOC DE CINEVA CARE I-A DAT O BUCATA DE PAINE, cind era pe drumuri.Dragi anonimi oricine ati fi voi, cautati-ma La Borsecchicago@yahoo.com, sa va spun mult mai multe daca vreti.Dumnezeu sa va lumineze.Semnez: Laura Aurelia Gherle (cauta pe net sa vezi cine am fost... prima proprietara a acelui business cu care ei se lauda acum.

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Anonimule datat in 23 Jan.2011. "DUMNEZEU", din respect si reverenta pentru "EL" se scrie cu litere majuscule. La al saselea aliniat nu ai pus liniuta de despartire intre; sa i ( se scie sa-i), la al noualea aliniat ai uitat din nou liniuta despartitoare de la; sa si, se scie (sa-si. Mai invata si tu sa scrii romaneste. Pa, pa draga

    RăspundețiȘtergere
  7. Borsecchicago@yahoo.com17 martie 2013 la 07:56

    Unde ati disparut mai "gunoaielor",Dna Geogeta Nastasia Salman si Ioan Salman, ati distrus business-ul Romanian American Import Export/Laura's Cargo care vi l-am dat cu $1, V-ati umplut sacii in caruta si ati dat bir cu fugitii! Am auzit ca ai furat marfa dintr-un container intreg cu pachetele trimise de oameni din Chicago si toti incearca sa ma contacteze pe mine, ptr. ca v-ati folosit de numele meu ca oamenii sa va duca pachetele la voi. Uite ca am sa va dau in vileag adresele din Romania ca sa va contacteze oamenii pagubiti. Asa ca oameni buni si nevinovati care ati trimis pachete cu asa zisa "Nico" care de fapt este Salman Georgeta o gasiti la Medias jud, Sibiu str. Sinaia nr. 3 Ap. 62 tel. 0369-803-654 sau pe str. Rucar nr. 21. Nu va lasati pacaliti de aceasta ingrata care m-a furat nu numnai pe mine dar si pe voi toti.O sa va bata Dumnezeu pentru cit rau ati facut in timp ce altii va faceau bine culegindu-va de pe strazile Chicago-ului ca erati aruncati in strada pentru neplata chiriei din Vernon Hills. Dar nici mama voastra nu este mai buna ca voi ca deh.. aschia nu sare departe de trunchi, complicea Georgeta Salman "senioara" este la fel de vinovata ca si voi ca a participat la furt si se gaseste la aceleasi adrese de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  8. Borsecchicago@yahoo.com1 iunie 2013 la 19:07

    Pe unde mai te ascunzi Salman Gergeta zisa (Nico)infractoareo, cu barbatul tau care si el e la fel ca tine; sa nu mai vorbewsc si de mama ta Salman Georgeta cea senioara. Va ascundeti ca sobolanii. M-ati furat si tilharit nenorocitilor. Hei... to mare scriitoareo... N-ai mai vindut din cartile acelea mincinoase ca sa-mi dai datoria si sa le dai si celorlalti carora le datorezi..

    RăspundețiȘtergere
  9. hallo bine vam gasit perversilor serpilor iudelor .ca sa incep asa fetele nostre sunt cuminti si Georgeta tanara si batrana . in Romania au descarcat Camioane pline de pachete si mobila . ce sa mai zic de minciuni si ca ea il ved pe Dumnezeu si vorbeste cu el . domnule Traim in 2013 cata nerusinare si perversitate de a face bani ,sa va fie rusine Familia Salman .ce sa mai zis de fratele ei Doru Salman cel mai hot din Medias care a pacalit sute de Oameni reparand telefoane si Pc , cat despre Scriitoarea asta a fost una buna in medias si cunoscuta daca vreti lamuriri mai multe dspre acesti serpi Salman lasati un Mail . nu va lasati pagubiti

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga anonimule,
    Te rog sama contactezi urgent la emailul meu lauraaureliagherle@yahoo.com, am nevoie de informatii. Eu cite am putut am dat, dupa cum vezi mai sus, mesajele mele si sunt toate reale.dar te rog sa ma contactezi.Multumesc. Ma gasesti si pe Facebook Laura-Aurelia Gherle, cauta-ma. Multumesc

    RăspundețiȘtergere