vineri, 2 august 2013

UN TRIO "FORMIDABIL" LA GAZ METAN MEDIAŞ: COMEDIA, PROSTIA ŞI PUŞCĂRIA!

Echipa de fotbal Gaz Metan Mediaş se află în cădere liberă în acest debut de campionat, iar cauzele sunt multiple, chiar dacă, în esenţă, au un numitor comun. În fapt, acest numitor comun îl constituie intersecţia a trei laturi (aşa cum ar spune profesorul Pusztai, astfel ortografiat atunci când evolua ca extremă stângă la "alb-negri") evident umane: comedia, prostia şi...puşcăria! Comedia este întruchipată de preşedintele Ioan Horoba, cel care literalmente s-a făcut de râs după ce a cedat gratis (da, aţi citit foarte bine, pentru că cei 500.000 euro oferiţi de Pandurii Tg. Jiu nu au intrat nici până astăzi în contul clubului de pe Târnava Mare!) gorjenilor doi jucători exponenţiali ai echipei, e vorba de Eric şi Nicandro. Fără doar şi poate prostia e întruchipată de antrenorul Cristian Dulca, tehnicianul care mai degrabă ar fi potrivit să antreneze în curtea şcolii, după ştiinţa jocului pe care acesta o are. Personal consider că medieşenii ar fi avut cel puţin două puncte în clasament, dacă nu ar fi existat gafele de proporţii ale lui Dulca. Oare cum Dumnezeu e posibil să joci în partida cu Săgeata Năvodari cu Ciucă pe post de închizător, când acesta - oricum petarda echipei! - nu a evoluat niciodată în cariera sa pe un asemenea post. Apoi, în partida de pe teren propriu cu FC Botoşani, când scorul era egal, 1-1, Frăsinescu este înlocuit cu acelaşi Ciucă, unic responsabil de marcarea celui de-al doilea gol al oaspeţilor. Mişcarea corectă impusă de accidentarea lui Frăsinescu ar fi fost retragerea în linia de fund, pe dreapta a lui Zaharia şi introducerea lui C. Gheorghe sau chiar, cu mult mai devreme, a lui Gaşpar. Puşcăria, se ştie deja, este reprezentată de atacantul englez recent înregimentat la Gaz Metan, Jordan Robertson, care a stat trei ani în spatele gratiilor pentru ucidere din culpă. Iată în continuare soluţiile pe care consideră a le avea Dulca în partida de luni seara cu ACS Timişoara.

Un comentariu:

  1. DL . V.-va scriu rezolvarea ecuatiei si nu va mai deranjez. Intre 26 N 2011 si 30 ian 2012 pol. herghelegiu giani a fost detasat in franta . Eu vorbeam cu el la tel. stie tot , netul si c.e..Intre martie 2012 si iulie 2012 tonciu era urmarit de ce-i competenti , iar din mart, 2012 am inceput sa va scriu . In iunie 2012 vam scris ca vine un prc. de la sib. si face ancheta la medias , repede sa nu fiu eu , scris si transmis prin posta fax.din buc. si sibiu la parchet sib.I-mi daduse tel. cineva si mi-a spus ca se face ceva repede fara mine , ca nu am dreptul. In iun. 2012 sa inchis barul de linga pol. medias repede , deci este ceva nuclar . eu stiam ceva sau banuiam . La afacerea bar stiti mai bine , ca mine . La proc sib. proc. nu a acceptat com. med. legisti crim. , dar jud. jbiera tare sa vina vilcea , ce este cet . italian . In 26 sep 2012 proc . jbiera tare ca nu este de acord si nu vrea sa fie adus in fata just. cetateanul si ca nici o fetita de 11.5 ani, in prezenta lui tasu sa fie audita , confruntata si reconstituirea la fata locului.EA care facuse 2-3 ani specializare in usa si fbi.si omologata . judec. intrase sub tejghia . AM plecat la pol. sib. cu fetita de mina , la com. sef. si inca un bos. mi-a promis ca discut in cons. de onore si am lasat , plingere penala. Nu am avut onoarea sa le spun restrins ce stiam si fetita audiata si confruntata in prezenta mea . Stiam de la bunicasa din IGHISUL NOU , un coleg de al d-tra are citeva hec. de la parinti lui in loc. si vecini cu masamare . Scrindu-va in april. 2012 sa dat acte med. in care se scrie ca medicul BOCA a primit si consultat fetita , cu fisura coloana vertebrala si altele , si dupa 7 zile ia pus corsetul , nu a urinat 7 zile .Tel. de la ora 21 30 din seara zilei de 23 sept. 2011 , cind am fost , acolo si vazut , a fost dat de contab. spit cfr. sib. care este sotia . La fel ca soarta dumn. Nu exista crima perfecta . Cauta declar. de interese pol. sib. 2011.Cind am inceput cu mas. camatarilor din tur. sfat. si dat demisia . Stiu mai multe persoane din just. , din moment in moment si am scris inpreuna .Onorea pol. ROMANE se preteaza la un copil neprihanit de 11 ani si il indemna sa-i iasa in cale zi de zi . HERghelie este poate o asemanare cu coms. herghelegiu ( pirvulescu cristian robert ) in afacere cu un camatar din buc., de acea mare majoritate din camatari sint la sib. I-am scris lui liviu popa sef serv. intern mai din 26 sept 2011 ora 10 00 din buc.El are relati si rude in medias , boc la fel , iar blaga tot in cercul med.Cauta - Vreau dreptate filiera medias -- Stiam de la un coleg al lui Hrghel. ca se pune ceva la cale , la luat gura pe inainte la o bere in cartier , vecin cu cumnatul meu , din 7 oct. 2011.La 10 metri de apartamentele celor 5-6 pol. a fost omorit in bataie un amarit de rusalii si sa musamalizat , cred ca eu am vorbit cu amaritul, anul trecut , era un pensionar de boala , iesit la pensie anticipat din buc. Daca vrei sa afli mai multe mergi in piata si la rusi, valutisti din centru stiu tot. Inbracate precum V. Tepes .La 100 metri se vindea droguri angro .Daca cauti asa ceva mergi la toate piterile din sib. si med. se maninca , bea si fumeaza , in grupuri care se cunosc intre ei, vineri la ora 23 00. Pntul de la vitro din 7 iun.2013 eu l-am inceput din 18 mai 2013 .Pe 11 iun. si-a dat demisia .CU MULTE MULTUMIRI SI RESPECT D-TRA SI TURNUL SFATULUI , VA DORESC SUCCES IN VIATA PROFESIE SI SANATATE . DACA SE VA FACE RECONSTITUIREA LA FATA LOCULUI , DACA VRETI NE VEDEM. ESTE VORBA DE D4MORALIZAREA ,DISTRUGEREA SUFLETESTE , MORAL SI FIZIC INFIRMA PE VIATA , CU CONCURSUL AUTORITATILOR ,AU SEMNAT SI STAMPILAT , DECADEREA OAMENILOR SI ASCUNDEREA REALITATI IN FATA JUSTITIEI . UN CRIMINALIST MOLDOVEAN ACTUAL SPUNEA <<< PROCURORUL ESTE CONDAMNAT SA AFLE ADEVARUL >>> DAR ESTE MOLDOBUZ . DE ACESTA DEGRINGOLIADA A LEGILOR PROFITA UNGURI SI CHERTOI DIN PREJURUL TARI SI DOUA,TREI BOABE UNI FAVORIZATI .ASA A FOST SOARTA FETITEI STIAM CU O LUNA INAINTE . VENISE-M LA MEDIAS SA-I ADUC TREI CAIETE SI DOUA CREIOANE

    RăspundețiȘtergere