joi, 29 august 2013

Popescu şi Popeasca îşi serbează cea de-a 25-a aniversare a căsătoriei într-un hotel luxos. Popescu merge la recepţie să ia cheia de la cameră, unde o tânără în fustă scurtă şi foarte frumoasă îi spune câteva cuvinte, la care Popescu reacţionează vehement şi o expediază. Ajung în cameră unde soţia îl întreabă: cine era tânăra aceea drăguţă la care te-ai răstit? Era o prostituată…Nu îmi vine să cred, fata aia drăguţă? Ştii ce? Dacă nu mă crezi îţi voi dovedi. Ridică receptorul, formează numărul de la recepţie şi ceru să vină fata în camera lui. Apoi îi spuse soţiei să intre la baie, cu uşa întredeschisă şi să asculte ce se petrece. În câteva minute se aud bătăi în uşă. Intră tânăra în cameră şi începe să se mişte lasciv pe lângă Popescu. Cât costă? întreaba el. 125 de euro oră şi dacă vrei ceva special atunci încă 100.
Eu am crezut că e doar 25 euro! se enervează Popescu. Eşti nebun? Cine naiba crezi că o face cu 25 de euro!? zise ea. Păi atunci nu vreau… La revedere! După ce fata pleacă din cameră, iese Popeasca din baie şi înmărmurită spune: nici acum nu îmi vine să cred… Hai să uităm cele întâmplate şi să mergem să luăm cina, zice el. În restaurant, dupa cină, cei doi soţi sorbeau câte un pahar de vin, când apare tânăra şi îi zice lui Popescu: vezi cu ce te-ai ales pentru 25 de euro?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu