vineri, 2 august 2013

El şi ea, la nunta de argint: dragă, în toată căsătoria noastră fericită, un lucru nu mi-ai spus: ce ţii în geamantanul de pe şifonier? Mi-ai zis de la început să nu umblu acolo şi eu nu mi-am băgat nasul niciodată! Ei bine, dragul meu, fiindcă am împlinit un sfert de secol împreună, am să-ţi satisfac curiozitatea.
Poţi să te uiţi ce se află în geamantan. Bine, dar văd aici nişte cartofi şi-o mulţime de bani! Aşa e, cincizeci de mii de dolari. Cum, cincizeci de mii de… Dumnezeule, dar de undeatâţia bani? Păi, să-ţi explic. De câte ori te-am înşelat, am pus câte un cartof în geamantan. Cum? Păi aici sunt patru cartofi! Nu pot să cred că m-ai înşelat cu patru bărbaţi! Dar banii, cincizeci de mii de dolari? Se pare că n-ai înţeles nimic. Cum se facea un kilogram de cartofi, îi vindeam şi apoi puneam banii în geamantan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu