marți, 27 august 2013

PRIMA OFERTĂ DE CUMPĂRARE PENTRU "ADEVĂRUL VERDE ÎN FAŢĂ": 1.000 DE DOLARI!

Chiar dacă nu mi-am manifestat niciodată intenţia de vânzare a blogului "Adevărul verde în faţă", în ultima vreme au apărut mai multe oferte de achiziţionare a acestuia, pentru diverse sume de bani. Ultima dintre ele, una concretă, a venit tocmai din...America, de la o medieşeancă stabilită în State, prin loteria vizelor, Georgeta Salman (foto).
Autoare a unui volum de succes legat de calităţile de vizionară ale acesteia, şi în acelaşi timp o prosperă femeie de afaceri, medieşeanca este dispusă să plătească 1.000 de dolari pentru achiziţionarea blogului. "Pur şi simplu am fost captivată de stilul de abordare al subiectelor şi de impactul nu doar local ci şi dincolo de Ocean, al blogului, motiv pentru care, în ideea dezvoltării afacerii de familie, în cadrul comunităţii româneşti din SUA, am decis achiziţionarea sa. În acest sens l-am mandatat pe fratele meu din Mediaş să se ocupe de tranzacţie, a declarat pentru "Adevărul verde în faţă", Georgeta Salman. Dacă tot a început "licitaţia", într-o lume în care totul este de vânzare, aştept de-acum şi alte oferte! De menţionat că blogul "Adevărul verde în faţă" a fost creeat cu patru ani în urmă, include peste 1.500 de articole, are aproape 400.000 de vizitatori şi aproape 1,5 milioane de afişări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu