luni, 19 august 2013

MOSTRĂ DE PROSTIE DE LA "HOROBUL" CITIRE DESPRE TERENUL-OREZĂRIE

Preşedintele clubului Gaz Metan Mediaş, Ioan Horoba, zis şi (Ho)robul "zeilor" din Romgaz şi Transgaz, conştient că a greşit major în momentul aducerii ca antrenor principal la echipa de fotbal a lui Cristian Dulca a început să găsească cele mai penibile scuze pentru evoluţia execrabilă a "alb-negrilor" în actualul sezon. Astfel, după ce în etapa precedentă a văzut - în mod cert - un cu totul alt meci decât Gaz Metan Mediaş - SC Vaslui, declarând că echipa a avut ghinion pentru egalul smuls de oaspeţi la ultima fază a partidei, când de fapt norocul a fost de partea gazdelor care au primit un penalty pe care nu toţi arbitri îl acordă (şut din apropiere, în careu, în braţul unui jucător advers), duminică seara Jan Hororbul a mai inventat un motiv pentru care gaziştii n-au câştigat partida cu Viitorul Constanţa, disputată la Chiajna: terenul-orezărie! Personal am remarcat doar un teren...desţelenit, care ar fi putut - eventual - deveni orezărie doar dacă ar fi plouat cu găleata în timpul meciului (ceea ce însă nu s-a întâmplat de zile bune!). Cu siguranţă, în partida din etapa viitoare pierdută în mod sigur cu Steaua Bucureşti, preşedintele gazist va acuza ora disputării partidei, lipsa galeriei, folosirea de către oaspeţi a 11 jucători - când de fapt o campioană care se respectă ar trebui să câştige şi în numai 6 jucători de câmp, etc, etc. Iar la finalul respectivelor elucubraţii va urma laitmotivul: Dulca rămâne pe loc, nu se pune problema înlocuirii antrenorului principal! Păi, în cazul ăsta, preşedintele Horoba chiar are o problemă, motiv pentru care de acum înainte va fi numit aici...preşedintele Horrorba (ce te duce doar cu vorba!), sau Horrorbul (găinilor!) - vezi foto. Una peste alta tot un...horror rămâne!

Un comentariu:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: blogurismart@gmail.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere