joi, 4 iulie 2013

Vladimir apare cu un ochi vânăt la serviciu. Colegii îl întreabă imediat ce a păţit. Ieri am fost la şedinţa de sindicat. Nataşa, care a stat în faţa mea s-a ridicat să ia cuvântul.
Am observat că i s-a prins fusta între bucile fundului, iar eu i-am scos-o. S-a întors şi mi-a trosnit una peste ochi, de am crezut că s-a prăbuşit clădirea peste mine. După o săptămână iar apare Vladimir vânăt la ochi. Dar acum ce ai mai păţit? – îl intreabă din nou colegii. Iar am fost la sedinţa de sindicat. Nataşa a stat tot în faţa mea şi din nou a luat cuvântul. Fusta i s-a prins iarăşi între buci. Serghei a observat şi i-a scos-o. Eu am ştiut că nu-i place asta, şi i-am băgat-o înapoi, dar m-a pălmuit din nou!

Un comentariu:

  1. Frumos banc, poza nu prea e reprezentativa, sunt multe de astea pe bicicleta, trebuia sa pui una de aia :)

    RăspundețiȘtergere