miercuri, 3 iulie 2013

Trei fii au plecat de acasă, au ajuns cu toţii oameni mari, şi reîntâlnindu-se după o vreme, au început să se laude cu ce cadouri i-a făcut fiecare mamei. Eu i-am construit mamei o casă imensă! Iar eu i-am trimis un Mercedes ultimul tip, cu şofer cu tot! Eu cred ca v-am întrecut pe amândoi! Voi ştiţi cât de mult îi place mamei să citească Biblia, dar din păcate ochii nu o prea mai ajută.
Eu i-am trimis un papagal mare care ştie să recite toată Biblia pe de rost. Doisprezece călugari franciscani au lucrat cu el peste 20 de ani. Am plătit un milion de dolari anual, dar a meritat efortul. Mama trebuia să zică numai ce capitol vroia să audă şi papagalul îl recita! După ceva timp, mama le trimite fiecăruia câte o scrisoare. Primului îi scrie: “Casa pe care mi-ai făcut-o este prea mare. Stau doar într-o cameră dar trebuie să fac curăţenie în toată casa”. Celui de al doilea îi spune: “Sunt prea bătrână ca să mă mai plimb. Stau toata ziua acasă aşa că nu folosesc niciodată Mercedesul”. Iar ultimului îi scrie: “Iubitul meu fiu, tu ai fost singurul care ai ştiut ce-i place mamei tale! Pasărea chiar a fost fragedă şi bună la gust!!!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu