sâmbătă, 6 iulie 2013

Angajatul: Scuzaţi-mă, domnule, pot să vorbesc cu dumneavoastră? Şeful: Sigur, intră, ce pot să fac pentru tine? Angajatul: Știţi, sunt angajatul aceste firme de peste zece ani. Şeful:Aşa… Angajatul: Nu vreau s-o iau pe ocolite. Aș vrea o mărire de salariu. Sunt mai multe companii care mă caută dar am zis să vorbesc cu dumneavoastră mai întâi. Şeful: O mărire? Ti-aș da o mărire de salariu, dar nu e timpul potrivit pentru asta acum.
Angajatul: Vă înțeleg și stiu că situaţia economică curentă are un efect negativ asupra vânzărilor, dar trebuie sa luaţi în considerare că muncesc mult, am iniţiativă şi sunt loial acestei companii de peste zece ani. Şeful: Ok, luând în considerare aceşti factori şi pentru că nu am chef să caut pe altcineva în locul tău, îţi ofer o mărire de 20 la sută şi încă 5 zile de concediu pe an. Ce zici? Angajatul: Excelent. Mulţumesc mult, domnule! Şeful: Înainte să pleci, de curiozitate, care sunt companiile care te caută? Angajatul: Păi...Electrica, Distrigaz, RCS, Apa Târnavei Mari şi banca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu