sâmbătă, 20 iulie 2013

UN VIOLATOR GERMAN A VENIT LA SIBIU SĂ SE SINUCIDĂ

Gerhard Pollner, cetățeanul german dispărut la sfârșitul săptămânii trecute de la pensiunea Curmătura Ștezii, a fost găsit mort, în mașina pe care o închiriase. Anchetatorii au descoperit că germanul avea o istorie întunecată și cred că acesta a venit în România special cu gândul sinuciderii. Gerhard Pollner a fost eliberat din închisoare în data de 13 iunie, după ce ispășise o pedeapsă de 6 ani pentru viol comis asupra fiicei sale. Bărbatul, în vârstă de 56 de ani, se afla într-un program de reeducare pentru infractorii sexuali și nu avea voie să părăsească Germania. Se pare însă că el i-a lăsat un bilet ofițerului supraveghetor, prin care îi dădea de înțeles că vrea să lase totul în urmă. În Sibiu, el s-a cazat la pensiunea unor cunoscuți, iar în ziua în care a plecat a lăsat și aici un bilet, sub perna, prin care le transmitea angajaților că au fost, în ultima parte a vieții sale, singura lui familie. Gerhard Pollner a fost declarat dispărut de polițiștii sibieni în cursul zilei de miercuri, după ce nu mai fusese văzut de 3 zile. Trupul neînsuflețit al germanului a fost găsit două zile mai târziu într-o pădure greu accesibilă de lângă Sibiu, de câțiva motocicliști de hard enduro. El se afla pe bancheta din dreapta a mașinii pe care o închiriase. Medicii legiști Acesta s-a intoxicat cu monoxid de carbon, cel mai probabil după ce a încercat să-și dea foc. Anchetatorii au găsit urme de arsuri pe fața bărbatului, dar au considerat, inițial, că este vorba despre o reacție chimică la ingerarea unei supradoze de medicamente. În urma autopsiei, s-a descoperit însă că acesta era intoxicat cu monoxid de carbon. De altfel şi mașina în care a fost găsit bărbatul prezenta urme de arsură pe banchetă, iar geamurile erau înnegrite din cauza fumului produs.

Un comentariu:

  1. ipoteza probabila ; a intrat in padure cu vro fetita , a stat cu motorul pornit , pesti fetei ia pus o cirpa , hirtie pe gaura esapamentului . Dupa un timp la luat ameteli si nu a mai putut iesi,reactiona si a murit .Bagabonti ia dat foc la masina sa dispara urmele .AM auzit de soferi tir adormiti in cabina , cu sprai pe furtun prin chedere sau prin ventilator .Si simplu stind cu motorul pornit ,gazele de la motor te pot omori . Sa controleze urme de sters teava de efapament in interor .Noi in atelier , garaj puneam cirpa (infundam )in esapament sa nu mearga motorul bine , la un moment dat sarea sau se prindea colegul .

    RăspundețiȘtergere