sâmbătă, 13 iulie 2013

"ARDELEANUL" ERIC DE OLIVEIRA: "OLTENII SUNT MAI RĂI, NU CRED CĂ VOI FI IUBIT CA LA MEDIAŞ"

După şase ani petrecuţi la Mediaş, Eric de Oliveira Pereira a ales să-şi ia rămas bun de la suporterii gazişti printr-o conferinţă de presă organizată ad-hoc, pe platoul din faţa primăriei. Probabil cel mai simpatizat jucător străin care a evoluat vreodată pentru "alb-negri" a explicat că decizia de a părăsi clubul-fanion de pe Târnava Mare nu i-a aparţinut acestuia ci efectiv clubului. "În minutul 63 al partidei amicale disputate la Cluj-Napoca, am fost scos de pe teren, împreună cu Nicandro Breeveld şi am fost felicitaţi pentru ultimul meci jucat în tricoul Gaz-ului. E adevărat că ulterior am acceptat oferta echipei Pandurii Tg. Jiu care era mai avantajoasă din punct de vedere financiar. Vreau să spun că, tot ceea ce am făcut ca fotbalist am făcut în primul rând pentru fiul meu, Deric. Pe mine tata m-a părăsit la vârsta de opt luni şi nu m-a recunoscut niciodată drept fiul lui, aşa că am jurat că eu voi fi un tată bun pentru copilul meu. Regret nespus că plec de la Mediaş, unde sper să revin cândva pentru a-mi încheia cariera, pentru că ştiu că nicăieri nu voi fi iubit ca la Mediaş, oltenii fiind oameni mai răi. Sper însă să prind un contract în străinătate, pentru că anul acesta voi primi cetăţenia română şi nu voi mai fi jucător extracomunitar", a spus Eric de Oliveira. Iată în continuare, integral, conferinţa de presă susţinută sâmbătă la prânz de fostul purtător al tricoului cu numărul 27, care în final a făcut o fotografie de grup cu toţi jurnaliştii medieşeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu