sâmbătă, 23 august 2014

"ADEVĂRUL VERDE ÎN FAŢĂ" - "DEFILEAZĂ" DE 5 ANI ÎN VIAŢĂ!

Pentru că era în trend să ai un blog, în urmă cu exact 5 ani, am conceput "Adevărul verde în faţă", alegând ziua de 23 august 2009 nu pentru că aş fi fost vreun nostalgic al comunismului ci pur şi simplu pentru că există o vorbă (al cărui tâlc nu l-am înţeles însă niciodată!), atunci când nu ai replică la întrebarea: "de ce?" - "păi de 23 august!". Deşi, ca jurnalist, am activat tot timpul (în calitate de reporter şi/sau corespondent pentru judeţul Sibiu!) la trusturi de presă unde am avut deplina libertate de exprimare (evident, atâta cât îmi permitea deontologia profesională), blogul reprezenta o nouă provocare, un alt mijloc de a spune şi mai "adânc" lucrurilor pe nume, respectiv "verde în faţă" despre cine şi ce gândeam, ori gândesc la un moment dat. În timp, paradigma "Adevărul verde în faţă" a devenit un "brand", care astăzi se "traduce" printr-un total de peste 500.000 de cititori, la mai mult de două milioane de vizualizări, respectiv la aproape 15.000 de fani pe principala reţea de socializare, facebook. Despre impactul blogului de faţă - în legătură cu care am primit semnale clare că este atent monitorizat de către DNA, ca şi sursă de informaţii utile - gestul deputatului PSD de Sibiu, Gheorghe Roman de a-l acţiona în judecată pe motiv că ar fi pierdut alegerile locale din iunie 2012 din pricina exclusivă a dezvăluirilor publicate de administratorul acestuia, spune, efectiv, totul! De asemenea, politicienii şi edilii locali, dascălii şi medicii, conducătorii şi impresarii de fotbal, reprezentanţii poliţiei, dar şi alţi funcţionari publici, au reacţionat de fiecare dată prompt, în urma semnalelor ori a ştirilor postate pe blog, semn că "Adevărul verde în faţă" contează, ba chiar este o forţă (cel puţin) pentru viaţa bătrânei urbe de pe Târnava Mare. Personal, îmi doresc ca "Adevărul verde în faţă" să provoace dependenţă cât mai multor cititori astfel încât postările (aproape) zilnice să fie nelipsite de la cafeaua de dimineaţă a acestora!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu