duminică, 9 decembrie 2012

HEIDI DIN ELVEȚIA, BUNĂ ȘI-N VENEȚIA!

Fiind o duminică mirifică de iarnă, în care uitând pentru câteva clipe de griji și de îndatoriri (printre care și cele cetățenești cum ar fi dreptul constituțional de a vota!) m-am gândit să-i mai îndulcesc puțin pe cititori cu o ciocolată "propusă" de Blogal Initiative (Campionatul Național de Blogging). M-am alăturat acestui interesant proiect, pentru că întotdeauna am fost deschis inițiativei, creativității, spiritului de competiție. Așadar, vă invit, la rândul meu, să vă alăturați "Heidi Choco Club", pentru că, efectiv, e cel mai dulce din lume! 1. Acum vreo trei mii de ani/ Pe pământ nu erau bani/ Cacaua era de preț/ Cea mai "tare" din comerț./ 2. Din ea poporul aztec,/ Prepara un vin mai sec/ Băutură parfumată,/ Ce îi spuneau ciocolată!/ 3. Lumea a evoluat,/ Produsul s-a transformat/ Astăzi nu mai e lichidă,/ Ciocolata e solidă./ 4. Chiar dacă se bea și caldă,/ Iar alții în ea se scaldă,/ Femeia, bună sau rea,/ N-ar rezista fără ea!/ 5. E un lucru dovedit,/ Nu e cacealma sau mit./ Ciocolata-i ca un drog,/ Prezentă și-aici pe blog!/ 6. Mie-mi plac mult cu alune/ Cu stafide-s și mai bune,/ Dar și albă e de top,/ Cu ea, mai mereu mă-ndop!/ 7. Însă una "merge"...ceas/ Absolut la orice pas!/ Heidi din Elveția,/ Bună și-n Veneția!/ 8. Căci iubita-ți dai pe spate,/ În gondol-acolo, frate,/ Nu cu sărutări o sută/ Ci cu Heidi o lași...mută!/ 9. De Heidi Choco Club, te rog/ De-ai aflat de pe acest blog/ Intră și tu nu mai sta/ C-apoi vine și nevasta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu