sâmbătă, 15 decembrie 2012

DOAR ÎN BLUGI ȘI ÎN TRICOU, FACI FURORI DE ANUL NOU!

"Blogai Initiative" ne îndeamnă să alegem cel mai comun articol vestimentare, blugii veritabili, de pe site-ul SuperJeans.ro care oferă o interesanță colecție de toamnă-iarnă. Personal am fost încântat de o pereche de Levi's Original potriviți atât pentru ținuta casual cât și pentru cea de...gală, specifică evenimentelor din această perioadă a sărbătorilor de iarnă. Iată mai jos ce înseamnă de fapt blugii pentru mine: 1. Vreau să merg de Revelion/La familia Ion/Nașii mei de cununie/În Noua Caledonie./ 2. Nevasta mă cicălește,/Ținute de lux dorește/Dar mie nu-mi place în frac/Mă simt bine-n hanorac!/ 3. Aș petrece de An Nou/Doar în blugi și în sacou/M-aș echipa casual/Până și la orice bal./ 4. Dar e greu cu-a mea consoartă/Vrea-n toate să vadă artă/Deci își ia o garderobă/Plină cu haine de probă!/ 5. Pe mine nu m-a convins/Și nu m-am lăsat învins./Am s-apar tot casual/C-un Levi's Original./ 6. Poți arăta elegant/Chiar de ești blogger berbant/Doar în blugi și în tricou/Furori faci de Anul Nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu