duminică, 23 decembrie 2012

ROMÂNIA BRINGMEBACK, SERVICIU FĂRĂ EȘEC!

1. Zi de zi-n lume se pierde/Cât nici n-ai putea tu crede/Patru genți într-un minut/Dacă nu ești precaut. 2. Vreau însă să vă spun drept/Deci, chiar nu vă trag în piept/Și mie mi s-a-ntâmplat/Să pierd ce am căpătat. 3. Era o brățară groasă/Cadou de la cei de-acasă/Nici nu am realizat/Când pe stradă mi-a scăpat. 4. De la ea mi-am luat adio/Deși m-am dus la radio/Să anunț că nu-s zgârcit/Plătesc celui de-a găsit! 5. Nimeni însă n-a venit/Cu-odorul neprețuit/Am rămas c-un gust amar/Așteptând și-azi în zadar! 6. Dacă ești un om culant/Nu mai poți să fi perdant/Cu serviciul BringMeBack/Nu înregistrezi eșec. 7. El funcționează bine/În vreo patru țări străine/La noi e doar la-nceput/Să găsești ce ai pierdut. 8. Pentru asta fii atent/Cum poți deveni client/Al sistemului perfect/"Detector" de obiect. 9. Cu un marker special/Poți intra oficial/În sistemulBringMeBack/Găsești tot ca prin farmec! 10. Eu zic că e genial/Ca-un spațiu virtual/Să te-ajute să găsești/Tot ce-n viață prețuiești.

2 comentarii:

  1. domnule scuze .va rog da-ti tel.021 667.59.46.va dau argumente cine va luat carnetul.cautati la turnul sfatului .dna dir ex andreea.pe sait.nu raspunde.aprox.pe 4 dec..aprox. 165 pagini..nebunul din brent..parasutistul..marin baldovin..buc. poate mie im-i da in cap..dar pe fratele meu cornel baldovin l-au asasinat,inpuscat in spate,era maistru matriter ,la electro-aparataj,buc. pe 21 dec. 1989 ora 17.30 sala daless buc...din ziua de ;vineri 23 sept.2011 ora 17.30 ,cind am venit la fetita mea,in medias,cu lucruri de scoala..au atacat-o un tilhar,la 50 metri de casa..de atunci ma chinui sa mi se faca dreptate..pina nu fac reconstituirea in parc ,la locul faptei nu ma las..am scris cartea PATRICIANUL SI SCLAVA SECOLULUI 21 DIN MEDIAS.

    RăspundețiȘtergere
  2. ta-ti numar de tel. sau adresa.va caut. filiera care a distrus-o pe fetita ,s-ar putea sa fi existat si cind va-ti inbolnavit d-tra.singurul lucru, eu mai am fetita acolo..b.m. parasutistul.nu stiu net mai mult.

    RăspundețiȘtergere