duminică, 30 iunie 2013

Cică moare unul şi ajunge în Iad. Văzându-se acolo îl podideşte plânsul. În vreme ce hohotea aşa, vine la el un drăcuşor : ce faci omule, de ce plângi aşa? Păi am ajuns în Iad, uite și harta, „ Vă aflaţi aici ”. Acum o să mă ardeţi şi o să mă chinuiţi. Aiurea, cine ţi-a băgat prostiile astea în cap? Precis e propagandă din Rai.
Deci, n-o să mă chinuiti? Fugi de-aici, cum să te chinuim. Uite, îţi dau un exemplu: îti place să bei? Beau, dar cu moderaţie. Atunci să vezi ce super e lunea, când bem ce vrem noi: vin, bere, lichior, whisky, coniac, vodcă, palincă, absolut orice. Păi atunci nu e chiar atât de rău. Dar stai să vezi: fumezi? Fumez dar moderat. Păi atunci să vezi marţea nenică, pentru că atunci fumăm ca turcii: ţigări, narghilele, trabucuri, pipe, orice. Oh, păi să ştii că începe să-mi placă. Dar stai să vezi: cafea îţi place să bei? Beau, însă numai două-trei pe zi. Păi să vezi atunci miercuri, când bem cu toţii cafea turcească, filtru, espresso, latte, caffe-frappe, ce dorim noi. Meserie, acum chiar m-am liniştit. Auzi, zice în cele din urmă drăcuşorul, esti cumva homosexual? Asta nu, în niciun caz. Atunci, s-ar putea să nu-ţi prea placă joia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu