miercuri, 19 iunie 2013

DINTRE BIJUTERIILE DE PE KOLOK, RECOMAND AVENTURIN LA CANCER ŞI AGAT LA FECIOARĂ

Ca jurnalist cu vechi state de serviciu în mass-media, am remarcat că, la majoritatea cotidianelor de mare tiraj din România la care am activat ca şi corespondent pentru judeţul Sibiu (şi au fost vreo nouă la număr, începând cu "Evenimentul Zilei" şi încheind cu "Cancan"!) redacţiile puneau un mare accent pe zodiacuri (de toate tipurile şi naţiile!) tocmai pentru că acestea aveau un imens impact la public. Am cunoscut foarte multe persoane care pur şi simplu cumpărau zilnic ziarul preferat, doar pentru a afla ce le mai "pregăteau" astrele în ziua respectivă. Din acest punct de vedere, eu personal am fost însă mai refractar, pentru mine nu au prea contat compatibilităţile ori previziunile, fiind mai degrabă adeptul dictonului latin "Carpe diem" (Trăieşte clipa)! Dacă - nu-i aşa? - viaţa e atât de scurtă şi se încheie invariabil pentru toţi cu...cimitirol, clopotin şi lopatin, atunci măcar să fie trăită la intensitate maximă. Recunosc însă că multe dintre calităţile ori defectele atribuite Zodiei Racului (sau Zodiei Cancerului pe "stil" vechi) în care sunt născut, mi se potrivesc ca o...mănuşă. Sunt într-adevăr o fire colerică, iute la mânie, motiv pentru care nu o dată am fost sfătuit să recurg la...aventurin pentru a mă calma. Fiind un familist convins le-am replicat tuturor că nu am nevoie de paleative extraconjugale. Asta până în urmă cu câteva zile, atunci când inclusiv consoarta mi-a recomandat aventurin indicându-mi chiar şi locul unde îl pot găsi: un site cu bijuterii din pietre semipreţioase şi argint! Ei bine, aventurinul nu are nimic în comun cu aventura, fiind un mineral originar din Brazilia, în speţă o varietate de cuarţ cu inserţii de mică sau pirită, având nuanţe de la galben şi până la verde.
Aventurinul -foto 2- le aduce "racilor" linişte interioară, stabilitate, ferindu-i pe aceştia de anxietate şi depresie. Asemenea altor piatre semipreţioase (calcedonie, agat, onix) şi aventurinul calmează emoţiile negative, "procură" un somn liniştit şi o sănătate de fier, îmbunătăţeşte relaţiile cu familia. Abia acum am înţeles motivul pentru care la o campanie anterioară câştigată în cadrul BlogAwards, nevasta m-a rugat să-i găsesc nolens-volens bijuterii din chihlimbar care e piatra norocoasă a "săgetătorilor", alături de perle, turcoaz, ametist sau azurit.
Practic fiecare dintre cele 12 zodii au "rezervate" pe acest site, sau mai exact spus magazin online, absolut toate pietrele semipreţioase scoase din măruntaiele pământului (agat, ametist, aventurin, calcedonie, carneol, chihlimbar, citrin, coral, crisocola, cuarţ, dalmatiner, fluorit, granat, hematit, howlit, jad, jasp, labradorit, Lapis lazuli, malachit, mokait, obsidian, ochi de şoim, ochi de tigru, onix, peridot, piatra lunii, piatra Sesam, piatra soarelui, sodalit, tanzanit, topaz, turcoaz, turmalin, unakit) şi folosite ca podoabe încă din antichitate. Aici pot fi comandate inclusiv bijuterii de top autentificate, cu certificate de garanţie la purtător şi la preţuri foarte atrăgătoare.
Kolok design oferă zeci de modele de cercei, brăţări, inele coliere, pandantive şi alte accesorii "asortate" nu doar zodiilor ci şi ţinutelor elegante ori lejere. Aşadar, doamne, domni dar şi copii...stop joc şi daţi iama la...kolok!

Un comentariu:

  1. acum citeva zile fiind in vizita la o familie , avind un bebelusi de 1 luna , sa inbolnavit si dus la spital citeva zile . Mama nu a putut sa stea mereu acolo sa-i dea sin si a inceput sa piarda din lapte . Toata familia era disperata . In drum trec pe la alta familie si inflentat de vechiul gind , le spun ca mama nu are lapte. O babuta spune repede . Maica sa-i dea ceai de seminte de marar uscat . Le comunic la oameni , intreaba medicul , se mira si este deacord .Acum sa rezolvat tot necazul .

    RăspundețiȘtergere