duminică, 30 iunie 2013

"VREAU SĂ LUCREZ LA UN SALON DE MASAJ EROTIC, FĂRĂ OBLIGAŢII DE NATURĂ SEXUALĂ"

Cu acest anunţ a venit într-o zi, la redacţie, Andreea. Ştiam că într-un salon de masaj erotic sunt excluse relaţiile intime cu clienţii, deci anunţul mi s-a părut din start...pleonastic. Din povestea respectivei tinere, în vârstă de 24 de ani, am aflat însă că mai există şi excepţii: "Eu şi sora mea am rămas orfane de mici. Tatăl meu a decedat când aveam 14 ani, iar mama, patru ani mai târziu. Am absolvit studii medii de contabilitate şi pentru că nu am găsit nimic de lucru în branşă, timp de doi ani am activat ca maseuză la diverse saloane de masaj erotic din Sibiu. Anul trecut am ajuns şi la stabilimentul numit Diavolo e Angelo unde, la interviu, mi s-a promis un salariu mult mai bun decât ceea ce câştigasem până atunci. Aveam nevoie de bani mai mulţi pentru a-mi trata psoriazisul de care sufeream. Când am acceptat job-ul respectiv nu ştiam că de fapt voi fi sechestrată şi obligată să mă prostituez. Încă de la începutul activităţii, ni s-a cerut să facem sex cu clienţii pentru că, de fapt nimeni nu venea pentru masaj. Vreo câteva zile am reuşit să-i fentez pe clienţi, invocând probleme menstruale. Apoi, când am constatat că unii dintre clienţi erau bătrâni graşi şi libidinoşi, i-am spus patronului că îmi dau demisia. Mi-a replicat că acest lucru nu mai e posibil şi a început să mă terorizeze, la fel ca şi pe celelalte angajate. Ne-a ameninţat că dacă plecăm ne împuşcă. Ne-a arătat arma şi permisul de port-armă şi ne-a prevenit că are şi un scenariu pregătit. Va susţine, dacă va fi nevoit să recurgă la un asemenea gest, că totul s-a petrecut accidental, în timp ce încerca să potolească un client care solicita mai mult decât un masaj erotic. Aşa, cu arma la tâmplă, am fost obligată să mă prostituez. Tocmai eu care refuzasem 300 de euro din partea unui client fidel pe care îl avusesem atunci când lucram ca maseuză. Patronul, nici măcar banii promişi drept comision pentru clienţii pe care îi aveam zilnic nu ni-i dădea. Erau doar sume infime plătite atunci când acesta era într-o bună dispoziţie. Toate angajatele au reuşit să scape de teroare doar atunci când patronul a fost arestat. Eu, una, vreau să lucrez în continuare la un salon de masaj erotic profesionist, îndrăgesc această meserie, respectiv să-i fac pe oameni fericiţi, fără a fi însă constrânsă să practic relaţii intime cu clienţii, ba chiar m-am specializat şi în tantra. În plus am mare nevoie de bani pentru tratamentul psoriazisului, cu peștii Garra Rufa, pe care îl fac periodic la Brașov, fiecare ședință costându-mă 200 lei", şi-a încheiat povestea de viaţă Andreea. În final, am chestionat-o pe fată dacă ar avea ceva împotrivă să lucreze în Bucureşti la un salon de masaj erotic de lux, cu care ziarul nostru colabora de multă vreme. Mi-a răspuns că acceptă orice astfel de stabiliment din România care nu are şi sex "inclus". Aşa a ajuns Andreea în Capitală, la VIP Obsession, de unde - după mai puţin de o lună - mi-a trimis pe adresa redacţiei şi un e-mail, însoţit de un videoclip. "Aş dori să vă mulţumesc din tot sufletul pentru binele făcut. Aici am cunoscut adevărata consacrare ca maseuză, pentru că este un loc special, pentru oameni speciali. Am deja clienţi fideli printre cuplurile bucureştene, care vin zilnic, căci mă apreciază şi mă respectă pentru ceea ce fac. Am ajuns să mă deplasez şi la domiciliile unora, pentru că, efectiv, oamenii nu mai au răbdare până când intru în tură. Pentru a vă răsplăti într-un fel serviciul, v-aş invita şi pe dumneavoastră la salon spre a vă prezenta ceva unic şi dulce în materie de masaj erotic. Cu sinceră consideraţie, Andreea".

20 de comentarii:

  1. Foarte bun articolul, acum toate femeile obligate sa se prostitueze vor fugi repede sa se angajeze la vip obsesia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Angajez fete pentru salon de masaj in Bucuresti . Oferim cazare si transport pentru fetele din provinice !!! Salariu motivant + bonus colaborare.

    Vali Chivu
    0761.302.666

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant articolul. Eu am fost aici : https://www.facebook.com/topmasajerotic si m-am simtit foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salon masaj erotic Craiova angajeaza fete pentru masaj open-mind si hostess online .Locuri limitate.Va astept in echipa,0768892332

    RăspundețiȘtergere
  6. Caut fete pentru masaj erotic pentru Anglia +4407459794792

    RăspundețiȘtergere
  7. Blonda WEB ajuta-ma si pe mn sa ma bag la chat te rog!

    RăspundețiȘtergere
  8. O fata care stie ce vrea..si nu face compromisuri. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca sunteti un barbat aventurier sau pretentios, puteti alege un masaj dublu. Pentru o ora, doua maseuze va vor face simultan un masaj erotic ce va va duce pe cele mai inalte culmi ale placerii. Dublati distractia, dublati relaxarea, dublati excitarea, dublati satisfactia si nu uitati, dublati amintirile. Experienta va fi de neuitat iar satisfactia va fi deplina! 0720331177 www.HotAngels.ro HotAngels

    RăspundețiȘtergere
  10. Masaj Erotic Hotel. Cheama cele mai fermecatoare zeite in camera ta de hotel sau la tine acasa si vei avea parte de cele mai fierbinti si senzuale mangaieri pe trupul tau. Programari Bucuresti: 0725.25.25.00. NonStop www.Hotelmassage.ro HotAngels

    RăspundețiȘtergere
  11. Vino pe taramul erotismului alaturi de cele mai jucause domnisoare, ce te vor duce pe culmile extazului. Te asteptam oricand in salonul nostru de masaj erotic .Progrmari la: 0720331177 HotAngels Www.HotAngels.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. care sunt salarile in general la masaj erotic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. depinde de tine scumpo poti sa ajungi la zi la 400 de lire si mai bine suna la nr meu 00447932221106 ms mai multe detali la tel pup

      Ștergere
  13. La 16 ani ca fata te primeste cineva?

    RăspundețiȘtergere
  14. Anjagati persoane de sex masculin ?

    RăspundețiȘtergere
  15. angazam persoane competente pentru un salon de masaj erotic cu varsta 19=40 in germania la clubul party inn salar pana in 5000 euro cu contract de munca rugam seriozitate . info la tel Telefon: 05121- 22 636 nu se percepe comision limba germana nu e necesara pentru limba romana apelati la numarul 0747478083

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună caut fete pentru a lucra în londra la masaj erotic nr meu 00447932221106

    RăspundețiȘtergere
  17. lasa-ti numarul corect daca vrei fete

    RăspundețiȘtergere