joi, 27 iunie 2013

TRANDAFIR DE "LEAC" GĂSEŞTI, LA FLORĂRIA CU POVEŞTI

"Îmi plac trandafirii şi ghioceii, de aceea ori de câte ori voi fi tristă vreau să-mi aduci în dar numai o singură astfel de floare. În ziua în care locul acesteia va fi luat de orice altceva, înseamnă că dragostea noastră se va fi sfârşit". Cuvintele acestea, scrise în ultima epistolă de iubita care avea să-mi devină soţie, mi-au urmărit ani în şir existenţa. Ştiam - şi apoi chiar m-am convins - că florile pot spune mai mult decât o mie de cuvinte, motiv pentru care din casa noastră n-a lipsit niciodată trandafirul. Cu timpul însă "vocea" acestuia chiar dacă nu a amuţit, s-a mai estompat, fiind lipsită de acel tremur, acea emoţie dintâi. Gestul de a da, respectiv de a primi, nu mai era resimţit decât în "zona" spinilor. Ştiam că toţi cei care iubesc trandafirul, iubesc şi spinii lui, însă simţeam acut că acesta trebuia "reinventat". Fascinat dintotdeauna de poveşti, am căutat una legată de...numele trandafirului.
Aşa am aflat că a trimite flori şi a transmite emoţii reprezintă apanajul Florăriei cu poveşti. E un magazin online pentru care...Rosa nu mai are practic niciun fel de secrete. În mirifica lume de culori şi miresme în care pătrunzi doar cu un singur click e extrem de dificil asupra cărui aranjament floral să te opreşti. Personal am fost încântat de buchetul cu 11 trandafiri pentru semnificaţia respectivului număr, care reprezintă data cununiei noastre civile: 11 iulie! Dacă asupra numărului pot spune că m-am decis, nu sunt încă hotărât în privinţa culorilor, pentru că este cunoscut faptul - cel puţin în tradiţia populară - că roşul înseamnă iubire, albul reprezintă puritate iar galbenul...gelozie! Semnificaţia culorilor trandafirilor este decriptată în cele mai mici amănunte tot de Florăria cu poveşti acolo unde trandafir de "leac" găseşti. Cu alte cuvinte, nu există suferinţă a sufletului pentru care ineditul magazin online din Bucureşti să nu aibă antidot!

Un comentariu:

  1. trandafiri sint adusi de tigani florari din olanda , danemarca , cu avionul , aproape zilnic . Dar mai au si tepi !

    RăspundețiȘtergere