joi, 30 august 2012

O NOUĂ GAFĂ A PSD MEDIAȘ: ÎNLOCUIREA UNUI DIRECTOR DE LICEU DIN CAUZA EXMATRICULĂRII FIULUI UNUI CONSILIER JUDEȚEAN

Echipa social-democrată a senatorului Viorel Arcaș merge din greșeală în greșeală...spre victoria finală! Astfel, după ce i-a supărat crunt pe vânătorii și pescarii din Mediaș, a venit rândul ca și cadrele didactice să-și manifeste dezaprobarea pentru politica PSD. Scandalul declanșat miercuri la Liceul St. L. Roth acolo unde s-a decis înlocuirea (după 23 de ani!) a directorului Dorin Chira cu cea a profesorului Teodora Ion (de la SNG) este considerat un act de vendetă în municipiul de pe Târnava Mare. Shimbarea din funcție a celui mai vechi director de instituție de învățământ din Mediaș iși are - în mod cert rădăcinile - în exmatricularea (în urmă cu trei ani) a fiului consilierul județean PSD Mariana Tarniță, pentru pălmuirea profesorului de desen. De menționat că o bună parte a cadrelor didactice ai liceului St. L. Roth, au semnat o Declarație-Apel prin care își manifestă sprijinul pentru menținerea în post a directorului Chira, cel care ar trebui să părăsească respectiva funcție începând de luni.
Într-o conferință de presă susținută joi dimineața, Dorin Chira (foto) a declarat că "Inspectoratul Școlar Județean Sibiu a dezinformat opinia publică, pentru că eu nu am solicitat niciodată renunțarea la funcția în speță. Aș mai avea opt ani până la pensionare și nu mi-am manifestat vreodată intenția de a renunța la funcția de director. E adevărat că poate dintr-o neglijență, nu am menționat în scris ci doar telefonic faptul că doresc să continui această activitate pentru care sunt în funcție din noiembrie 1989. Acum va trebui să mă reîntorc la catedră și să predau atât la liceul St. L. Roth cât și la școala Mihai Eminescu. Am multe bănuieli și suspiciuni legate de această înlocuire a mea, dar nu doresc încă să le fac publice. Personal am luat legătura cu senatorul Viorel Arcaș care mi-a promis susținere", a precizat Dorin Chira.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu