sâmbătă, 28 iulie 2012

O VREAU PE CHRISTINE THELLMANN ÎN PARLAMENTUL ROMÂNIEI!

În goana după senzațional, am comis un "sacrilegiu" în urmă cu peste trei ani. Fiind primul jurnalist care aflase, am făcut publică afecțiunea cumplită de care suferea fostul edil-șef al municipiului de pe Târnava Mare Daniel Thellmann, din cauza căreia s-a și stins prematur. Nu regret asta (aș proceda de aceeași manieră, ori de câte ori ar fi vorba de o persoană publică) ci doar faptul că nu am făcut-o într-un mod discret, respectând durerea familiei. Apropiații ex-primarului de Mediaș au reacționat imediat, dorindu-mi aceeași soartă precum cea a "sasului". De atunci, am tot căutat o "reabilitare" în ochii respectivei familii greu încercate. Șansa mi-a surâs într-un moment în care mă așteptam mai puțin și nu sunt dispus să o ratez. Iată așadar motivul pentru care, astăzi, susțin cauza Christinei Thellmann, fiica mai mare a fostului primar medieșean. Aflată pe lista PDL a consilierilor locali pentru alegerile din 10 iunie, aceasta s-a situat prima sub linie, poziția ocupată nefiind una eligibilă. Însă ar putea deveni, dacă fostul viceprimar Floarea Taropa și-ar prezenta demisia. La etatea de 72 ani (la fel ca și decanul de vârstă din legislativul local, Ilie Lața), nu cred - cel puțin personal - că domnia-sa mai poate face prea multe pentru Mediaș. Voi încerca să argumentez motivele pentru care o vreau pe Christine Thellmann în legislativul local, în locul consilierului Floarea Taropa. Fiica mai mare a celui care a condus destinele Mediașului timp de 5 ani este o tânără (nu speranță ci certitidine în politică) având studii de specialitate și mai ales fiind o bună ambasadoare a municipiului de pe Târnava Mare. Localnicii cunosc foarte bine faptul că aceasta a participat la câteva ediții ale Maratonului Internațional "Transilvania" (clasându-se de fiecare dată pe podium) și în plus s-a numărat printre medieșenii care au escaladat două dintre cele mai înalte creste muntoase ale lumii. Eu aș propune-o și chiar aș susține-o inclusiv pentru alegerile parlamentare de la finele acestui an, pentru un post de deputat sau senator, căci în mod cert ar reprezenta o carte câștigătoare pentru "portocalii". Cu atât mai mult cu cât președintele PDL, Teodor Neamțu a declarat de curând că este tentat să meargă pe "mâna" tinerilor la alegerile generale!

Un comentariu:

  1. Nu ca as sustine-o neaparat pe fica fostului primar,insa sunt de-a dreptul revoltat ce cauta o baba in conducerea orasului.Pai cu o baba dinasta(si cu dosare penale),mergem inainte sau inapoi ?

    RăspundețiȘtergere