joi, 26 iulie 2012

CRISTIAN PUSTAI, RĂVĂȘIT SUFLETEȘTE DUPĂ PIERDEREA "COPILULUI"

Antrenorul principal al gaziștilor, Cristi Pustai a apărut joi dimineața, la conferința de presă susținută la stadion, profund răvășit - din punct de vedere sentimental - de despărțirea de cel mai înalt (și probabil) cel mai bun fundaș de marcaj din Liga I, Zarko Markovic, care a semnat un contract pe trei sezoane cu SC Vaslui. Profesorul de matematică a declarat că "uriașul" eșalonului de elită a fost "ca și copilul meu, eu l-am adus în Liga I, în urmă cu patru ani și alături de acesta am trăit multe bucurii dar și tristeți. Profesional mă bucur că a ajuns la o echipă de top din România, însă va fi destul de dificilă înlocuirea, la Gaz Metan a stâlpului apărării. Profesional mă bucur că a ajuns la o echipă de top din România, însă va fi destul de dificilă înlocuirea, la Gaz Metan, a stâlpului apărării. De altfel, nimeni nu va putea fi înlocuitorul lui Markovic, însă eu sper că altcineva îl va putea suplini" ", a susținut Pustai. Legat de meciul cu Pandurii Tg. Jiu din etapa a II-a, programat sâmbătă de la ora 19, tehnicianul medieșean a menționat că "ne așteaptă o partidă extrem de dificilă cu una dintre echipele spectaculoase ale Ligii I, care în prima partidă a câștigat net, cu scorul de 6-2. Noi ne dorim să scăpăm de acele sincope din campionatul trecut și să evităm toate acele emoții, motiv pentru care vom lupta pentru câștigarea partidei. Ceea ce ne deranjează e faptul că deși e doar etapa a II-a, se fac schimbări continue din punct de vedere al programării etapelor, situație care pur și simplu bulversează nu doar antrenamentele ci și viețile noastre private. Una peste alta sperăm să obținem prima victorie în fața propriilor suporteri, chiar dacă vor absenta Avram, Lazăr și Bawab care acuză accidentări. Cine știe însă, poate va putea fi folosit unul dintre ultimii legitimați, e vorba de Eric sau Llullaku", a mai precizat cel mai longeviv antrenor din Liga I.".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu