joi, 5 iulie 2012

POLITICIENII LASĂ LOC MĂSCĂRICILOR SĂ CONDUCĂ ROMÂNIA

Evenimentele care s-au succedat cu viteza luminii, în ultimele zile, în România, au bulversat întreaga scenă politică dar deopotrivă și societate civilă. E clar că prin demersurile sale actuale, USL va pierde enorm de mult la alegerile generale programate spre sfârșitul acestui an. Iar asta pentru că a dovedit din plin că alianța contra naturii nu a fost făcută nicidecum pentru binele românilor ci pur și simplu dintr-un interes meschin, din spirit de frondă. "Haita" USL a avut de la bun început un singur țel; "sfășierea" lui Traian Băsescu! Nu am fost și nu sunt un fan al președintelui în exercițiu, însă dincolo de derapajele sale, chiriașul de la Cotroceni se constituia într-un un factor de echilibru, în fața tăvălugului discreționar al noii puteri. Din păcate românii au fost și rămân cei asupriți de proprii conducători. PDL-ul le-a tăiat acestora pensiile și salariile, USL-ul le taie acum conexiunea cu lumea (mai) civilizată pe care o conferă Uniunea Europeană. Pentru că, e cert că țara noastră va avea foarte mult de suferit prin modalitatea în care a preluat USL controlul României. În tot acest context e regretabil că politicienii se comportă ca niște beizadele îmbuibate, care în final vor ajunge la coșul de gunoi al istoriei. Nu mă consider o Casandră a politicii românești însă prevăd că foarte mulți români se vor îndrepta, la alegerile parlamentare din această toamnă spre PP-DD. Iar asta pentru că politicienii - indiferent de culoarea lor politică - i-au dezamăgit mereu, profund. Ar fi o alternativă (spun unii), ar fi o tragedie (spun eu) să se întâmple asta. Adică România să fie condusă de niște măscărici care (cei mai mulți dintre ei) nu au nici în clin nici în mânecă, cu realitatea poltică și economică a României, L-am auzit de câteva ori pe părintele partidului în speță, Dan Diaconescu, elucubrând pe tema reformelor pe care le plănuiește. Printre aberațiile acestuia se numără și amnistia fiscală pentru români, adică obligarea BNR de a plăti - timp de doi ani - toate ratele românilor. Din păcate același mesaj l-am constatat și la cei doi membri PP-DD din Consiliul Local Mediaș (foto). Una dintre acestea o constituie obligarea "ciocoilor", în speță a patronilor medieșeni de a plăti taxe și impozite la bugetul local mult mai mari decât până în prezent. De asemenea o altă prioritate o reprezintă construirea unor parcări subterane, fără efectuarea niciunui fel de studiu prealabil. Eufemistic vorbind cei doi sunt niște "măscărici" ai administrației locale, mai ales că pe seama unuia dintre ei circulă cele mai năstrușnice "legende". E vorba de Ioan Ciulea, un fost milițian, despre care se spune că, din momentul în care a intrat în branșă, a devenit ținta ironiilor propriilor colegi. Se vorbește că atunci când a fost repartizat la Sibiu, câțiva "oameni de bine" l-au îndemnat să servească masa la Restaurantul "Împăratul Romanilor", sub pretext că prima oară nu se plătește niciodată consumația. Milițianul asemenea scoțianului și-a luat cu el încă vreo trei amici și au descins împreună la luxosul restaurant sibian. S-au ghiftuit bine de tot, după care, la plecare i-a strâns mâna chelnerului spunând: "mulțumim mult pentru tot, dar să știți că noi am fost pentru prima oară în unitatea dumneavoastră!"

2 comentarii:

  1. Am sapte ani decand am plecat din tara si, o buna vreme nu m-a interesat soarta Romaniei. Nu am plecat dupa bani cum au facut restul. Am atelierul meu de unde imi scoteam bani frumosi. Am plecat de scarba provocata de politicieni, de tigani si, nu in ultimul rand, de proprii mei conationali care, in ciuda anilor trecuti de la revolutie ,si in ciuda idiotilor care s-au perindat prin guvern nefacand altceva decat sa nenoroceasca tara, n-au invatat sa-si aleaga reprezentantii. Nu sunt un invatat, sunt un simplu meserias, dar vreau sa traiesc decent, alaturi de oameni care stiu ce vor de la ei insusi.
    Interesant articolul numai ca, sunt cateva teme care nu stiu eu daca sunt bine abordate. Ma refer la amnistia fiscala si la parcarile subterane. Eu ,cred ca astea nu sunt probleme grave pentru Romania. Eu prefer amnistia fiscala decat sa platesc HAIMANALELE ORDINARE FARA PIC DE RUSINE SI RESPECT care domina acum Romania. Nu sunt un partizan al lui Diaconescu dar, cred ca, dupa ce am pierdut cea mai valoroasa personalitate politica, de care romanasii comunisti isi bateau joc numindu-l ,, papion'',el ar fi cel mai potrivit in situatia actuala, sa ne reprezinte. Asa sunt sigur ca multi romani se vor intoarce in tara, eu voi fi printre primii.
    Nu am nici o simpatie politica, eu privesc omul, si cred ca merita sa-i dam o sansa. Sau, mai bine spus,noi meritam sa ne dam o sansa. Traiesc cu speranta ca, poate, intr-o buna zi romanii se vor destepta di dulcele somn al manelelor, si isi vor da seam ca guvernul nu reprezinta puterea, guvernul trebuie sa reprezinte vointa si interesele poporului, iar noi oamenii, romanii oprimiti, furati, mintiti, batjocoriti,noi suntem puterea, noi avem dreptul sa-i schimbam si sa-i judecam dupa faptele lor. Noi avem dreptul sa-i obligam sa mearga pe drumul spre adevarata democratie. noi suntem cei care ar trebui sa iesim acum in strada si sa le cerem justificare pèntru ceea ce au facut si ce fac... Cu drag as veni in tara si as iesi in strada...
    Romania are nevoie de o schimbare radicala, are nevoie de o severa reforma fiscala, administrativa si juridica; are nevoie sa ceara socoteala hotilor care , mai nou se numesc magnati( gen: a. nastase , i. nicolaie s.a.m.d) si sa li se cofiste averile facute pe spatele romanilo. Nu sa ii bage la puscarie, nuuuu, ca de acolo ies si continua sa faca prostii, sa-i lase muritori de foame, sa traiasca in strada si sa manance de la mila noastra...pana nu se face asa Romania mea draga contina sa sufere...O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. salut
    nu stiu cum reusesc sa uite asa de repede romanii pentru ce au facut o "revolutie" telecomandata?vanitatea romanilor o depaseste cu mult pe a celelorlalte natii! "alin si tiganca lui cintareata"! etc! furtul legal e instaurat la noi si nu cred ca romanii "asupriti" se vor trezi caci "multi dar pr...ti! sunt obisnuiti sa fie 'iobagi" mai ramine sa revina vremea de rascoala!! FLAMINZI! o seara buna!

    RăspundețiȘtergere