vineri, 29 iunie 2012

EXCLUSIVITATE - PRIMARUL TEODOR NEAMȚU: "AM OFERIT POSTUL DE CITY-MANAGER PSD-ULUI, ÎNSĂ ACESTA A DORIT O FUNCȚIE POLITICĂ!"

În exclusivitate pentru "Adevărul verde în față", primarul municipiului de pe Târnava Mare, Teodor Neamțu, a declarat vineri după-amiază că, "având în vedere majoritatea obținută de USL în Consiliul Local am decis să ofer postul de city-manager lui Eugen Moraru, funcție înființată, potrivit legii, încă din 2009, dar neîncadrată până în prezent. Din păcate acesta a declinat-o, USL dorind efectiv o funcție politică, în speță cea de viceprimar. Pentru cei care aveau suspiciuni s-a dovedit că nu a fost făcută nicio înțelegere cu Eugen Moraru, chiar dacă i-am botezat acestuia una dintre fiice, pe Alexandra. Zilele trecute pa aceasta, angajată în cadrul primăriei, am și cununat-o, iar după cum am înțeles, tinerii însurăței și-au depus documentele pentru a emigra în Canada. Altfel, postul de city-manager implică multă muncă din partea deținătorului respectivului portofoliu, care e un fel de consilier al primarului. Personal nu m-am decis asupra celei mai potrivite persoane pentru ocuparea postului în speță, care din punct de vedere al retribuției lunare echivalează cu cel de viceprimar", a precizat Neamțu. În altă ordine de idei, devenit recent președintele PDL Mediaș, Neamțu se gândește deja la alegerile generale din noiembrie sau decembrie 2012. Edilul-șef al municipiului de pe Târnava Mare a decis ca portocaliii să participe cu Virgil Bucșe la Senat și respectiv Dan Voinea la Camera Deputaților. "Ambii au popularitate și experiență, însă dacă vor refuza respectiva provocare, ne vom orienta exclusiv spre membri mai tineri din partid", a mai spus Teodor Neamțu, pentru "Adevărul verde în față".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu