duminică, 3 iunie 2012

NICIO ZI FĂRĂ ROMAN (37) - AZI: DUPĂ CE A TĂIAT PENSIILE ȘI SALARIILE BUGETARILOR, DEPUTATUL VREA SĂ TAIE ȘI TICHETELE SOCIALE

Campania de "prezentare" a candidatului pseudoindependent Gheorghe Roman, la funcția de primar al Mediașului inițiată de "Adevărul verde în față" mi-a atras simpatia foarte multor localnici, dar și antipatia altora (puțini la număr dar răi precum cel pe care îl susțin). Pe lângă unele amenințări și injurii postate la comentarii pe blog (pe care e firesc să nu le aprob pentru că aici e casa mea virtuală, unde nu pot rămâne și cei care intră cu bocancii plini de noroi) am primit, deunăzi și apostrofări din partea unui Mister "Ceapă-tăiată" (Julien pe numele său cel mic) pentru că nu răspund elucubrațiilor sale jignitoare, precum cea legată de cunoștințele elementare în domeniul jurnalisticii. Măi nene, "Ceapă degerată", recunosc smerit că nu am nici cea mai vagă idee ori pregătire în branșă, căci cele aproximativ 50.000 de articole publicate în 22 de ani de gazetărie (în absolut toate cotidianele importante din România) mi le-au scris rând pe rând mama, tata, nevasta, iar în ultima vreme copiii. Iar pentru a nu mai relua aceeași idee și altădată, vreau să le reamintesc cititorilor acestui jurnal (personal!!!) că nu emit judecăți de valoare și nici opinii infailibile. Pur și simplu prezint cazuri, situații, momente, așa cum le percep eu personal. Deci nu pot accepta să-mi conteste cineva opiniile ci doar să mi le respecte ori să plece de-a dreptul pe alte meleaguri (virtuale). M-am luat însă cu vorba și am uitat de "Micul samurai".
Oare ce mai face, ce mai zice deputatul? Minuni, nu altceva! Printre cei nici 300 de medieșeni (adică o medie zilnică de sub zece vizitatori!) care au aruncat o privire asupra programului său electoral (științifico-fantastic), m-am numărat astăzi și eu. Și ce credeți că mi-a fost dat să văd (imediat după spotul publicitar - cruntă alăturare - "Când vei muri" - facsimil)? Faptul că Roman are grijă de ei. E vorba de pensionarii cărora, deputat fiind, le-a "tăiat" într-o veselie drepturile constituționale cuvenite. De data asta spune că va iniția un proiect de hotărâre prin care va fi alocată de la bugetul local suma de 100 de lei semestrial tuturor pensionarilor singuri, cu un venit mai mic de 500 lei lunar. Păi, în momentul de față municipalitatea medieșeană acordă respectivele tichete sociale (în același cuantum) dar...trimestrial! Așadar, gura păcătosului adevăr grăiește! Dacă Roman va ajunge primar va înjumătăți, deci, aceste drepturi. Măsura face parte, probabil, dintr-un alt mod de a face administrație și pe care îl propune medieșenilor. Adică una în care să poți băga mâna până la umăr (pentru a-i "răsplăti" pe cei care i-au finanțat campania electorală) și nu doar până la cot așa cum vor fi făcut predecesorii săi. (Apropo, Teodor Neamțu n-a mai percutat așa cum trebuie în privința plății zeciuielii și a intrat în dizgrația șefilor de partid?) P.S. Și mai am încă o mare nedumerire. Unde s-au "evaporat" miliardele de medieșeni, prezenți vineri la concertul de la stadion, căci astăzi, spre exemplu, în satul aparținător Ighișu Nou, la o întâlnire electorală, "Micul samurai" a fost înconjurat doar de o mână de rromi căldărari. Care și aceia, în mod sigur nu vroiau să știe altceva decât de unde pot ridica "meleonu'".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu