marți, 14 octombrie 2014

EXCLUSIVITATE - UN FOST ŞEF AL I.P.J. SIBIU "REZOLVĂ" DOSARE PENALE CHIAR ŞI LA PENSIE!

Chiar dacă anchetatorii încearcă să ţină cât mai mult posibil la "dospit" dosarul penal dentru ucidere din culpă al "regelui vinului", Claudiu Necşulescu, cel care în seara de 21 august 2013, aflat la volanul unei limuzine Mercedes, a omorât, pe raza localităţii Şaroşu pe Târnave, două fetiţe, respectiv pe Delia Sereşeanu (8 ani) şi pe Iulia Oltean (12 ani), continuă să iasă la iveală amănunte "de culise" de-a dreptul incredibile! Astfel, singurul martor ocular onest şi incoruptibil al evenimentului cu pricina, cetăţeanul german Michael Harth, răspunzând unui interogatoriu în faţa preşedintelui poliţiei din Berlin (facsimil) a declarat, printre altele, că "la două zile de la accident, în faţa casei noastre de vacanţă din Cund a oprit o maşină neagră din care au coborât doi bărbaţi şi m-au întrebat dacă sunt Michael Harth. Nu mi-au spus numele lor dar au menţionat că sunt reprezentanţii şoferului implicat în accident, precizând în acelaşi timp că respectivul şofer vrea să ne invite la vinăria sa din Jidvei. Apoi unul dintre cei doi ne-a adus o ladă de vin, pe care însă am refuzat-o. Puţin mai târziu, după plecarea celor doi, am primit un telefon de la un domn Hauptmann, prin care eram invitat să mă prezint la poliţia din Mediaş pentru declaraţii, în prezenţa unui traducător autorizat. Am fost surprins de acea chemare seara, la poliţie, motiv pentru care am sunat la Ambasadă. Am fost sfătuit să merg direct la poliţie şi m-am conformat. Menţionez că domnul Hauptmann nu era acolo şi nici nu l-am văzut niciodată. Pot spune că, la poliţia din Mediaş ne-am simţit puţin intimidaţi pentru că erau cel puţin patru persoane civile care aveau de-a face cu autorul accidentului, prezent şi el acolo. N-a venit însă niciun traducător autorizat, aşa că, după o jumătate de oră, am decis să plecăm de acolo".
Surse din cadrul anchetei au declarat, în exclusivitate pentru "Adevărul verde în faţă" că una dintre cele patru persoane civile era fostul şef al IPJ Sibiu, Nicolae Gheorghe Şuteu (foto), originar din Dârlos. În fapt, acesta s-a învârtit tot timpul în jurul lui Claudiu Necşulescu încercând, mai mereu, să tragă sfori!!! De altfel, Ioan Sereşeanu, tatîl micuţei moartă pe loc în accident, l-a recunoscut pe Şuteu ca fiind cel care s-a prezentat drept "fost procuror din Alba", cu toate că, persosane din anturajul său i se adresau cu apelativul "Generalul". "Acesta mi-a şi transmis, în casa parohială a preotului din sat, să accept oferta de despăgubire venită din partea lui Claudiu Necşulescu, pentru că, oricum, dosarul e rezolvat şi nu am nicio şansă de câştig", precizează Ioan Sereşeanu. Într-adevăr, Nicolae Gheorghe Şuteu, în prezent avocat (care conduce de ani de zile un SUV de producţie japoneză, cu volanul pe partea dreaptă!!!), este o persoană extrem de controversată. Acesta a făcut parte din "lotul" celor 28 de generali (chestori de poliţie), care la solicitarea preşedintelui Traian Băsescu aflat la început de mandat a acceptat să se pensioneze la cerere, în schimbul unui "ajutor" de până la 900 milioane de lei vechi, neimpozabili! Toate aceste "manevre" îi descalifică, efectiv, atât pe ex-şeful IPJ Sibiu, dar şi pe "regele vinului", Claudiu Necşulescu, care mai mult îl inculpă decât îl disculpă pentru infracţiunea comisă în urmă cu 14 luni!!!

Un comentariu:

  1. Vezi ca esti fraier. Pai tot Suteu il apara si pe patronul tau - Petrescu Gheorghe

    RăspundețiȘtergere