miercuri, 18 ianuarie 2012

POLITICIENII AU ÎNCEPUT ACAPARAREA BLOGOSFEREI MEDIEȘENE (PAMFLET)

Deoarece am simțit de ceva vreme că politicienii din Mediaș cam dau "târcoale" bloggerilor locali care dețin "creații" virtuale atractive din punct de vedere al traficului și al conținutului (aspectul se pare că este lăsat în plan secund!) la ultima conferință de presă i-am adresat senatorului PSD Viorel Arcaș întrebarea dacă va folosi în campania electorală blogurile "interesante", iar răspunsul parlamentarului sibian a fost unul pozitiv. De fapt intuisem acest lucru încă din momentul în care administratorul "Mediaș Breaking News Blog" a anunțat că-și va relansa blogul pe domeniu .ro. Astăzi, un alt administrator de blog, "Gazistul" a anunțat că a trecut pe domeniu.ro. Se pare, cu "infuzie" de...capital străin, adică mai șleau cu bani de la deputatul PD-L Gheorghe Roman (facsimil). E cât se poate de evident - în cazurile menționate - că foarte curând vor apărea și materiale "publicitare" impuse de finanțatori! Dragi politicieni din Mediaș sfatul meu e să vă grăbiți pentru a nu vă prinde "anticipatele" fără un blog la... butonieră. Nu de alta dar oferta e limitată, practic doar încă două-trei bloguri corespunzând cerințelor rafinate ale acestora. Iar pentru ca medieșenii să știe exact ce anume vor găsi pe viitor în blogurile cu pricina, propun și alăturarea unor "particule", cum ar fi spre exemplu "Mediaș Breaking News Blog (de) Arcaș", respectiv "Gazistul-Roman". În ceea ce mă privește aș opta pentru o colaborare cu Sorin Frunzăverde sau William Brânză. Ce, nu ar suna bine, ca nume de blog, "Adevărul verde în Frunză" sau "În Brânza lui de Adevăr"?

6 comentarii:

  1. Omule de ce iti permiti sa scri despre mine aici pe site ? Domeniul ro l-am cumparat inainte de sarbatori.

    PS : Nu sunt de acord sa scri despre mine fara ca tu sa imi ceri acordul.Te rog sa stergi acest articol cat mai repede posibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În acest post-pamflet nu am scris despre nimeni ci doar despre niște site-uri din blogosfera medieșeană. Altfel, e o recomandare sau o amenințare chestia cu ștergerea articolului? A ta sau a "finanțatorului" ? Adu-ți aminte de câte ori mi-ai cerut acordul pentru articolele preluate de la subsemnat și abia după aceea mai vorbim, ok?

      Ștergere
  2. Blogul de mai sus mentionat este un blog copy/paste. Persoana care il detine nici nu se sinchiseste sa schimbe catusi de putin stirile, le da copy-paste de pe alte siteuri fara nici un fel de rusine.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar nesimtit gazistul asta ,copiaza tot

    RăspundețiȘtergere
  4. ce smecheri sunteti toti pe net :) ..si mai ales "anonimi" ..baiatu face o treaba f. buna are stiri noi despre echipa ..pe care nici pe site-ul oficial nu apar ..bravo lui. cat despre copy/paste ..lasati-o mai moale ..o fii invatat si el de la marii "ziaristi/bloggeri" din medias. n-are rost sa dau nume ..am vazut articole copy ..paste din cancan ..si macar de erau adevarate :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti supertare amice,am ras cu lacrimi.

    RăspundețiȘtergere