luni, 16 ianuarie 2012

“CORUL” NEMULŢUMIRILOR DE LA MEDIAŞ, “DIRIJAT” DE UN JURNALIST !

PSD a ţinut cu tot dinadinsul să ’’bifeze’’ şi Mediaşul pe harta oraşelor care s-au raliat protestului declanşat în urmă cu patru zile şi legat de controversata Lege a Sănătăţii. Luni după amiază circa 50 de persoane, mare parte dintre acestea angajate la SC Medimpact SA, condusă de consilierul social-democrat Fănel Mendea, s-au postat pe platoul din faţa primăriei şi au scandat obosite şi îngheţate ’’Jos Băsescu’’. Privirea lor a fost tot timpul aţintită spre fereastra edilului-şef, ca şi cum preşedintele ţării s-ar fi aflat în biroul primarului, iar protestatarii îl aşteptau, revoltaţi să coboare ! În toată această ecuaţie a mitingului (fără nicio necunoscută, întrucât organizatorii se aflau chiar de faţă, în persoana liderilor locali ai PSD) surprinzătoare şi deranjantă s-a dovedit a fi poziţia corespondentului local al cotidianului ’’Tribuna’’, Vasile Antipa. Acesta s-a zbătut să ’’dirijeze’’ corul nemulţumirilor medieşenilor, el primind tot timpul ’’indicaţii preţioase’’ prin telefon. De altfel, ziaristul anunţase încă de ieri, pe pagina sa personală, că va fi prezent la miting pentru a protesta faţă de ’’relele tratamente’’ ale Puterii aplicate lui Raed Arafat. Aşa cum am precizat şi într-o postare anterioară, personal sunt la fel de nemulţumit de situaţia existentă în ţară, însă mă folosesc doar de mijloacele de care dispun pentru a-mi spune ’’of-ul’’. Nu am dus niciodată în derizoriu şi nu am discreditat profesia liberală de jurnalist, de dragul unor politicieni. Demersul de luni al acestui coleg de breaslă este nu doar anormal şi imoral ci de-a dreptul periculos. A te situa, ca reprezentant al unei instituţii media, de o anumită parte a baricadei într-un moment de tensiune maximă, ce riscă oricând (aşa cum de altfel s-a şi întâmplat în Capitală!) să degenereze în violenţe de stradă este incalificabil. Practic toate eforturile ziariştilor de a fi imparţiali în activitatea lor profesională a fost anulat prin acest demers inconştient al gazetarului!

13 comentarii:

  1. Am o intrebare pentru dumneavoastra. Ca jurnalist cu o etica de invidiat, ati scris acest articol dupa o documentare pe teren sau dupa ce ati identificat oamenii din pozele facute de catre alte persoane, in confortul si caldura casei dumneavoastra? Ii admir pe cei care au fost acolo indiferent de culoarea politica, s-a miscat ceva la Medias, haideti sa nu aruncam cu noroi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La o astfel de întrebare stupidă, nici n-ar mai fi trebuit să mă obosesc, pentru a vă răspunde. Păi, bineînțeles că am fost la fața locului, iar spre final, Vasile Antipa a avut chiar tupeul grosier de a mă întreba: "Ei, ce zici, cum a ieșit?". Din videoclipul înregistrat de subsemnat se poate deduce ce a reprezentat de fapt acel pseudomiting, în care nu am auzit să se rostească numele lui Raed Arafat. Practic a fost o mână de oameni manipulați de PSD-iștii locali (Mendea, Jeleriu, Plopeanu, Lața) care chicoteau într-un colț!

      Ștergere
    2. Domnisoara sau doamna Diana are dreptate...domnul acesta da dovada de "profesionalism"...foarte urat sa va luati de colegul dumnvoastra si mai ales fara sa va documentati in aceasta privinta...in multe cazuri Vasile Antipa a dat dovada ca este mai priceput ca dumneavoastra desi in reportajele pe care le-a facut...asa ca data viitoare eu zic sa va documentati mai bine si apoi sa aratati cu degetul si sa aruncati cu noroi

      Ștergere
    3. Așa o fi...Depinde însă dacă acele reportaje au fost scrise sau nu la comandă!

      Ștergere
  2. Periculosi batranii astia :)) pe astia-i doare capul de basescu in timp ce orasul nostru se zbate in mizerie din cauza conducerii... Azi maine ne trebuie cizme de cauciuc pt a iesi din casa din cauza noroiului!!! vedeti cum arata orasul Blaj pe langa medias... acolo s-au investit bani cu cap si scoala !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. E clar ca fomistul de Antipa e platit de Arcas ca prea le scrie cu patima.

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Garnod, intrebarea mea nu consider ca a fost stupida, nu am stiut daca ati fost sau nu acolo. Dar ce ma deranjeaza cel mai tare este ca loviti in cei care au vrut sa faca altceva decat sa se uite la televizor, indiferent cate persoane au fost, indiferent cine erau acele persoane si indiferent cat de tare au strigat, important este ca s-au strans acolo. Oricum din moment ce ati fost acolo nu cumva se poate intelege ca dumneavoatra ati organizat in cardasie cu PSD. Sau mai putem trage concluzia ca sunteti cu PDL- de doriti atat de mult sa discreditati prostestul. Ma bucur ca duceti viata minunata care va da posibilitatea sa fiti complet impartial si sa aruncati cu noroi in cei care au simtit sa mearga sa isi spuna oful acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observ că vă place să mă "vânați", nu degeaba purtați numele Zeiței Vânătorii. În plus sunteți și ironică, dar asta nu mă deranjează neapărst pentru că e o ironie fină, inteligentă, semn că emană de la o persoană cultă. Dacă ați citit și alte posturi de pe acest blog ați realizat că nu am fost niciodată membrul vreunui partid politic. Ca jurnalist echilibrat și echidistant chiar îmi repugnă cei aflați la putere. Mă deranjează deci că unii colegi de breaslă se coboară până intr-acolo încât devin slugoii politicienilor. Cred că sunteți conștientă și dvs. că protestul de la Mediaș nu a fost unul spontan, drept urmare totul nu a fost decât o diversiune sau o manipulare. Vreți să aflați cum s-a dat singur de gol Vasile Antipa? Vă dezvălui eu: la întrebarea adjunctului comandantului Poliției Municipale, Ion Cimpoieru (alături de care mă aflam)cine anume sunt protestatarii, Vasile a venit prompt cu răspunsul - de la SC Medimpact SA!!!

      Ștergere
  5. Nu va "vanez", imi spun opinia cu privire la ceea ce spuneti dumneavoastra. Va rog sa imi raspundeti daca a existat vreun protest spontan in toata tara? Protestele se organizeaza. Iar Mediasul este un oras atat de mic incat oricum cel putin din vedere ne cunoastem aproape toti unii pe altii. Pe mine nu ma intereseaza cine a organizat si cine a chemat, ce e important din punctul meu de vedere este ca S-A IESIT.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Remarc că sunteți extaziată de faptul că la Mediaș s-a ieșit în stradă. Este opinia dvs. pe care o respect dar nu o împărtășesc. Eu am trăit pe viu o Revoluție (în decembrie 1989) și n-aș vrea să se mai întâmple niciodată așa ceva în România. Pentru că n-a lipsit mult să sfârșesc și eu (la fel de entuziast precum dvs.) ca un...erou necunoscut! Atunci s-a ieșit spontan în stradă, dar din păcate au apărut foarte repede și diversiunile. Cam așa văd eu lucrurile, total diferit de dvs. Oricum am fost încântat de "cunoștință"!!!

      Ștergere
    2. Da sunt extaziata, nu neaparat de faptul ca se iese in strada, ma bucura sa vad ca romanii au dat primul semn de iesire din starea de amorteala care ne-a caracterizat in ultimii 20 de ani. Diversiune sau nu e bine ca eista reactia. Nici mie nu imi convine faptul ca partidele politice "au mirosit" sansa de a aduna cateva voturi, oricum toti sunt la fel, din pacate.

      Ștergere
  6. E o liniste totala ce protest e asta ? In care oamenii arata ca la targ, vetiti la chat ? Sa fim seriosi asta nu-i PROTEST.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel putin la medias s-a vazut clar ca iesirea in strada a fost regizat. nu am auzit la radio sa se anunte iesirea in strada.. doar pe FB am vazut ca vorbeau unii si imi vine greu sa cred ca cei prezenti au conturi de facebook. Degeaba iasa lumea in strada si ingheata pe frigul asta ca oricum la ora alegerilor se vor gasi unii(o majoritate) care sa puna botu la faina si galeti ... moca. chiar daca toti parlamentarii is hoti.. nici romanul de rand nu e usa de biserica.. Toti ne descurcam intr-un fel sau altu .. nu tocmai ortodox .. si ne asteptam de la cei de sus sa fie sfinti. fiecare fura la nivelul lui

    RăspundețiȘtergere