joi, 2 septembrie 2010

PRESA I-A SCHIMBAT DESTINUL FIICEI SECRETE A LUI VICTOR SOCACIU



Materialele apărute cu circa două săptămâni în urmă în presa locală şi naţională, care o înfăţişau pe fiica din flori a cantautorului Victor Socaciu, Alessia Ana-Maria, pozând aproape goală pe un site de socializare, au determinat-o pe sibianca în vârstă de 22 ani, care tocmai absolvise Facultatea de Teologie din Bucureşti să renunţe la cariera didactică. “Am ajuns la concluzia că, un post în domeniul asistenţei sociale mi se potriveşte mult mai bine. Vreau să-mi văd de viitor, pe cât se poate departe de Bucureşti, pentru că nu mă leagă prea multe de Capitală. Nu sunt fiica lui tata aşa cum s-ar putea crede. El m-a ţinut întotdeauna la distanţă şi singura legătură cu vechea sa familie e Julia, fiica lui din prima căsătorie, stabilită de ani buni în Australia. Pur şi simplu vreau să dispar pentru o vreme, voi sta până sâmbătă la Sibiu, de unde nu voi ieşi din casă, iar apoi voi pleca să-mi serbez ziua de naştere, în 6 septembrie, undeva în Maramureş”, ne-a declarat în exclusivitate fiica secretă a lui Victor Socaciu. Ea ne-a mai spus că Alessia e de fapt un pseudonim folosit doar pe respectivul site de socializare, în “acte” ea figurând numai ca Ana-Maria Socaciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu