joi, 30 septembrie 2010

HAI SI LA "NATIONALA"!

http://pcnews.ro/
După ce am realizat cam cum stau lucrurile cu competiţia locală în materie de blogăreală, am zis că e timpul să…plec la “naţională”. E vorba de concursul “Cel mai talentat blogăr al anului”, aflat la cea de-a treia ediţie. Şi la care m-am înscris, ca si la Medias, tot în ultimul moment. Premiile sunt mult mai consistente dar nu asta a fost motivaţia demersului meu. Pur şi simplu aşa cum s-a întâmplat în presă, unde mi-am început activitatea la un ziar local, pentru ca apoi să devin corespondent pentru judeţul Sibiu la cele mai importante ziare din ţară (Evenimentul Zilei, Libertatea, Naţional/7 plus, Jurnalul Naţional, Averea, Click!, Adevărul şi Cancan), tot aşa mi-am zis că şi în materie de blog trebuie început temeinic, de jos. Ce va fi, vom vedea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu