vineri, 12 decembrie 2014

FERIŢI-VĂ DE ÎMBRĂŢIŞĂRI, DACĂ NU VREŢI SĂ FIŢI "FĂCUŢI" LA BUZUNARE!

Chiar dacă Poliţia Locală Mediaş este percepută drept un instrument punitiv al municipalităţii, aceasta se află, de fapt, tot timpul în slujba cetăţeanului, factorul preventiv fiind primordial în activitate sa. Din păcate mulţi medieşeni, spre exemplu, cunosc doar parţial sau chiar deloc care sunt atribuţiunile respectivei direcţii din cadrul primăriei, aşa cum relevă un sondaj încă în derulare. Respectiva instituţie nu pate fi însă hulită decât de indivizii certaţi cu legea, care din păcate acţionează în cele mai neaşteptate locuri şi împrejurări! Bunăoară, un octogenar din cartierul Gura Câmpului, Vasile Tomşa (foto) a fost "făcut" la buzunare chiar de Ziua Naţională a României, el fiind lăsat fără bani şi acte, după ce a fost îmbrăţişat de doi tineri! Vineri, bătrânelul a avut plăcuta surpriza de a-i fi aduse de către poliţiştii locali, toate documentele personale găsite în celălalt capăt al oraşului. Bucuros nevoie-mare, acesta a relatat cum s-au derulat faptele: "Ca orice bun român şi în acest an, de 1 decembrie, am fost prezent pe platoul din faţa primăriei. Am plecat satisfăcut spre casă, însă în dreptul magazinului Transilvania am fost luat, efectiv, în braţe de doi tineri care mi-au spus că sunt consăteni cu mine. Chiar m-au privit admirativ pentru câteva momente după care s-au făcut nevăzuţi. Abia acasă am constatat că din buzunarul interior al hainei îmi lipsea portmoneul cu acte şi suma de 150 lei. Mă bucur că azi mi-am recuperat măcar documentele personale, pentru că era evident că, pe hoţi nu-i interesase decât banii. M-am gândit să nu reclam furtul tocmai pentru a nu deveni ţinta ironiilor, din cauza naivităţii mele", a povestit octogenarul păgubit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu