duminică, 23 februarie 2014

Un tip pasionat de pescuit se plimbă prin târg şi vede pe o tarabă un aparat care semăna cu un redresor: ce-i frate ăsta? Aparat de prins râme. Şi merge? Băi nene, îţi dau factură şi garanţie. Dacă nu-ţi convine în două săptămâni mi-l poţi returna. Nu mai stai să sapi ca un nebun. Bagi firele în pământ, răsuceşti de comutator la dimensiunea dorită şi apeşi pe buton. Doar le culegi!
După două săptămâni se întoarce cu aparatul şi îi spune vânzătorului că vrea să-l returneze: păi n-a mers? Ba da, a fost perfect! Şi atunci? Frate, l-am pus pe 1, am apăsat pe buton şi numai râme adevărate. Să fii văzut ce peşte am scos!!! Aşa, şi? L-am pus pe 2 şi au apărut numai râme ca pe deget. Am prins somn şi ştiucă, din greu, frate! Bun, şi? N-am avut ce lucra, l-am dat la maxim şi au apărut doi mineri din pământ care mi-au tras o bătaie, soră cu moartea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu