marți, 19 noiembrie 2013

Gheorghe află că mai are de trăit doar 24 de ore. Îi spune soţiei şi îi propune să mai facă o dată dragoste. Ea este de acord. Peste 6 ore, Gheo îi spune din nou: iubito, ştii, mai am doar 18 ore.
Crezi că am putea să mai facem dragoste încă o dată? Soţia este din nou de acord. Când se duce la culcare, se uită la ceas şi vede că acum au mai rămas doar 8 ore. Atunci îi spune soţiei: iubito, te rog… încă o dată, înainte să mor. Bineînţeles, dragul meu! Apoi soţia se întoarce cu spatele şi adoarme. Gheorghe, agitat, nu poate dormi! Vede la un moment dat că au mai rămas 4 ore. O trezeşte pe soţie: iubito, mai am doar 4 ore. Crezi că am putea…Soţia se ridică buimacă şi spune: uite care e treaba Gheorghe, gata, eu mă trezesc mâine dimineaţă, dar tu nu!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu