sâmbătă, 9 noiembrie 2013

UN PREOT DIN DUMBRĂVENI A UITAT CEA DE-A ŞAPTEA PORUNCĂ (SĂ NU PREACURVEŞTI!) ŞI A FOST TÂLHĂRIT DE O PROSTITUATĂ ŞI "PEŞTELE" EI!

Într-o discuţie purtată deunăzi cu unul dintre consilierii locali (fost poliţist) am aflat cu stupoare că victima unei tâlhării consumate recent la Mediaş este un preot din Dumbrăveni. Prelatul nu a fost însă deposedat prin violenţă de bani şi bunuri în plină stradă, sau în lăcaşul sfânt, ci într-o modestă garsonieră situată pe strada Tineretului din Mediaş (foto), acolo unde acesta pur şi simplu uitase de cea de-a şaptea poruncă din sfânta scriptură (să nu preacurveşti) şi a dorit să se dedulcească la cele lumeşti. Preotul n-a mai apucat însă să guste din fructul oprit pentru că în locuinţă a năvălit peştele prostituatei care, împreună cu prestatoarea de amor tarifat, l-au deposedat prin violenţă de telefonul mobil şi suma de 300 lei. Victima a reclamat incidentul la poliţie, iar întâmplarea a ajuns, în scurt timp, să facă vâlvă în întreaga parohie a duhovnicului. Am decis să public respectiva "poveste" tocmai pentru că am o mare "boală" pe prostituate, a cărei "sursă" am să o şi dezvălui cu această ocazie. Era prin anii 1999-2000 pe vremea când eram corespondent la "Evenimentul Zilei". În respectiva calitate am participat la o acţiune nocturnă coordonată de ex-colonelul Dimitrie Corneanu legată de fenomenul prostituţiei la Mediaş. Împreună cu echipajul de poliţie precum şi cu alţi colegi de breaslă am "scanat" zonele unde se cunoştea faptul că "operau" practicantele celei mai vechi meserii din lume. În perimetrul pădurii de la "Izvor" (la ieşirea din Mediaş spre Sibiu) au fost depistate în "exerciţiul funcţiunii" două "fetiţe" cărora le-a u şi fost întocmite procese verbale, iar datele personale ale acestora au fost furnizate şi reprezentanţilor mass-media prezenţi la acţiune. După circa două săptămâni mă trezesc cu o citaţie de la Judecătoria Mediaş: fusesem chemat în judecată pentru calomnie de către cele două târfe! Mai mult decât atât, acestea îşi angajaseră şu un avocat, pe Dinache Vlaicu, ce a devenit imediat ţinta ironiilor colegilor din barou care insistau să afle dacă în respectiva speţă îi fusese achitat onorariul în bani sau în...natură. Cert că e că am ajuns până la Tribunalul Sibiu cu cele două "fetiţe" (instanţa de recurs care m-a achitat), după ce, pe fond, fusesem obligat la plata unor despăgubiri de 50 milioane de lei vechi ambelor "fetiţe". De atunci am şi început să duc o campanie înverşunată împotriva categoriei în speţă, ce reprezintă dintotdeauna o pecingine a societăţii!

Un comentariu:

  1. Domnul corneanu-cu litere mici ca asa merita-are poate un singur merit ca a adus la Medias cum se lauda pe Cimpoieru care a ajuns sef de politie,Un baiat destept care face ordine dupa cum vedeti la noi in oras.

    RăspundețiȘtergere