joi, 12 mai 2011

CRISTIAN PUSTAI SE PREGĂTEŞTE SĂ PĂRĂSEASCĂ PE GAZ METAN MEDIAŞ


Antrenorul principal al echipei de fotbal Gaz Metan Mediaş, Cristi Pustai s-a arătat, joi dimineaţa, într-o conferinţă de presă, extrem de surprins că absolut nimeni din conducerea clubului nu l-a contactat în vederea propunerii unei noi colaborări. “Am spus şi repet că prima mea opţiune pentru viitorul sezon rămâne Gaz Metan Mediaş însă trebuie să mi se propună acest lucru. Iniţial am fost informat că după partida cu Steaua Bucureşti vor urma negocieri, în acest sens. Fiecare club care se respectă îşi pregăteşte deja strategia pentru sezonul care urmează. Eu cred că mi-am făcut pe deplin datoria. Cu o investiţie de numai 20.000 de euro în transferuri, echipa a ajuns în pragul calificării pentru Europa League. E o performanţă pe care orice jucător de la Gaz Metan Mediaş şi-o doreşte, chiar dacă asta înseamnă o scurtare a vacanţei şi o pregătire mult mai intensă. Chiar dacă aproape că ne-am atins matematic obiectivul, sper într-o clasare superioară actualului loc 7, respectiv într-o victorie cu CFR Cluj-Napoca, în partida de vineri seară de la ora 20.30. Faptul că am primit doar patru goluri pe teren propriu, în actualul sezon, respectiv doar unul singur în acest an, cel cu Dinamo Bucureşti, ne îndreptăţeşte să sperăm într-un succes cu campioana en-titre, chiar dacă va absenta căpitanul echipei Cristi Todea, suspendat pentru cumul de cartonaşe galbene”, a mai spus tehnicianul care se află de patru ani şi două luni la “timona” echipei-fanion a Mediaşului. Iată mai jos înregistrarea integrală a conferinţei de presă a lui Cristian Pustai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu